قدرت نمایی پسر شرور با یک تیغه چاقو/ ایجاد درگیری برای فرار از دست پلیس

فرمانده انتظامی خرم‌آباد لرستان از دستگیری فرد شرور در این شهرستان خبر داد.

قدرت نمایی پسر شرور با یک تیغه چاقو/ ایجاد درگیری برای فرار از دست پلیسبه گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، سرهنگ حسین نجفی ظهر امروز در جمع خبرنگاران در خرم‎آباد اظهار داشت: یکی از شهروندان طی تماس تلفنی با مرکز فوریت‎های پلیس 110 اعلام کرد که فردی به هویت نامعلوم در حالی که حالت عادی ندارد در حال تخریب اموال مردم است.
 
وی بیان داشت: با توجه به اهمیت موضوع بلافاصله واحد گشت فوریت‌های پلیس 110 و کلانتری 15 این شهرستان در محل حاضر و مشاهده شد که شخصی 38 ساله در حالی که یک تیغه چاقو در دست دارد در حال قدرت نمایی است و خساراتی نیز به اموال خصوصی مردم وارد کرده است.
 
این مقام انتظامی اظهار داشت: فرد شرور به محض مشاهده ماموران قصد درگیری به منظور فرار از چنگال عدالت را داشت که ماموران با محاصره محل در یک عملیات ضربتی و با اقتدار تمام فرد شرور را دستگیر کرده و به مقر انتظامی انتقال دادند که در بررسی سوابق نامبرده مشخص شد، از مجرمان تحت تعقیب دستگاه قضایی است.
 
این مقام انتظامی تصریح کرد: هرکس و به هر نحو بخواهد مخل نظم و امنیت عمومی مردم شود، پلیس با اقتدار تمام و در کمترین زمان ممکن وی را دستگیر کرده و برای اجرای عدالت در اختیار دستگاه قضایی قرار می‌دهد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۲۱:۴۸ ۲۸ بهمن ۱۳۹۳
پلیس با اقتدار تمام و در کمترین زمان ممکن وی را دستگیر می کند ولی چرا بلا فاصله بعد از مدت کوتاهی ازاد می کند موندیم چی بگیم
آخرین اخبار