کروس: بازی دشواری مقابل شالکه با تجربه خواهیم داشت

ستاره رئال مادرید معتقد است بازی مقابل شالکه اصلا برایشان آسان نخواهد بود.

کروس: بازی دشواری مقابل شالکه با تجربه خواهیم داشتبه گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران تیم فوتبال رئال مادرید در دور رفت مرحله یک هشتم رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا میهمان شالکه آلمان است.

تونی کروس ستاره آلمانی کهکشانی‌ها معتقد است تیم آلمانی بسیار قدرتمند است و یکی از تیم های با تجربه بوند‌سلیگا است.

وی دراین خصوص گفت:‌تیم شالکه  بسیار قدرتمند است. ما با ید در مقابل این تیم 2 عملکرد خوب داشته باشیم، آن‌ها در بوند‌سلیگا به موفقیت‌های زیادی رسیده‌اند، دفاع قدرتمند ‌آن ها ما را به دردسر خواهد انداخت. بازی سختی پیش رو داریم ولی هدف ما رسیدن به دوربند است. تیم ما هم در ابتدای فصل خوب نبود اما رفته رفته بهتر شدیم و در حال حاضر صدر نشین لالیگا هستیم. امیدواریم با حفظ صدر نشینی قهرمان شویم.

ستاره آلمانی در خصوص تفاوت‌های 2 تیم بایرن و رئال گفت:‌ رئال مادرید و بایرن مونیخ تفاوت چندانی ندارند، بنابراین انتقال از بایرن به رئال برایم خیلی سخت نبود، زیرا این 2 تیم هم سطح هستند. هر باشگاه عملکرد و رویکرد خاص خودش را دارد. روش بازی در رئال کمی متفاوت است و این موضوع هم به مربی تیم مربوط است. هر مربی دیدگاه خاص خودش را دارد و این موضوع در فوتبال کاملا طبیعی است.

کروس در خصوص رابطه‌اش با آنچلوتی گفت:‌ او از ابتدای حضورم به من اعتماد کرد و پستی برایم انتخاب کرد که خیلی در آن بازی نکرده بودم. رابطه‌ی من با آنچولتی بسیار خوب است. ما قبل از هر بازی با هم در خصوص رویکردمان در آن دیدار و حریف خیلی صحبت می‌کنیم. آنچولتی یکی از دلایلی بود که من به رئال آمدم. او به من گفت با حضورم در این تیم، کهکشانی‌ها قدرتمند خواهند شد.

وی در ادامه افزود: بازی در میانه میدان دشوار است. باید تحت هر شرایطی یک هافبک عالی کار کند مدیریت در این پست دشوار است در هر دیدار سعی می‌کنم ضعف خود را برطرف کنم. اولین هدفمان قهرمانی در لالیگا است و هدف 2 همان قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا است. در لیگ اروپا 5 الی 6 تیم می‌توانند قهرمان شوند و به همین دلیل رسیدن به جام کمی دشوار است. رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا بسیار جذاب است. بخصوص وقتی از مرحله‌ گروهی صعود می‌کنیم در مرحله‌ حذف این رقابت‌ها با بهترین تیم‌های اروپایی روبرو می‌شویم. بنابراین باید بهترین بازی‌هایمان را ارائه دهیم. بهترین دوران کاری من قهرمانی با این در این رقابت‌ها بود. و امیدوارم بتوانم با رئال این عنوان را تکرار کنم همه‌ تیم‌ها در این مرحله بهترین بازیشان را ارائه می‌دهند. بازی‌های این چنینی باعث کسب تجربه و پیشرفت بازیکنان می‌شود.

کروس در ادامه افزود: بازیکنان در جامعه برای مردم الگو هستند و همه‌ توجهات بر روی آنان است. بنابراین باید سعی کنند رفتار مناسبی داشته باشند گاهی اوقات مردم دچار مشکلی می‌شوند و وظیفه ما کمک به آنها است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار