نکوهش ژابی آلونسو توسط سرمربی بایرن مونیخ

پپ گواردیولا سرمربی بایرن مونیخ معتقد است، کارت قرمزی که ژابی آلونسو در دیدار مقابل شاختار دریافت کرد، انسجام تیمی آن‌ها را از بین برد.

نکوهش ژابی آلونسو توسط سرمربی بایرن مونیخبه گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، به نقل از یورواسپرت؛ دیدار تیم‌های بایرن مونیخ و شاختار در مرحله یک هشتم پایانی لیگ قهرمانان اروپا با نتیجه بدون گل تساوی خاتمه یافت و پپ گواردیولا ۱۰ نفره شدن تیمش را دلیل اصلی این نتیجه ضعیف دانست.  
 
براساس این گزارش؛ ژابی آلونسو ستاره اسپانیایی بایرن مونیخ در دیدار مقابل شاختار به رکورد ۱۰۰ حضور در رقابت‌های لیگ قهرمانان رسید، اما در دقیقه ۶۵ بازی، کارت زرد دوم را از داور دریافت کرده و از زمین اخراج شد.  
 
گواردیولا از بی‌توجهی آلونسو بسیار عصبانی شده و او را به دلیل دریافت کارت قرمز و اخراج از زمین مورد نکوهش قرار داد.  
 
سرمربی اسپانیایی گفت: ما برای مدت زمان قابل توجهی مجبور شدیم ۱۰ نفره بازی کنیم. بدون شک همین موضوع کار را برای ما دشوار ساخت، در حالی که کنترل بازی را در دست داشتیم، اما تعداد موقعیت‌های گل ما خیلی کم بود. بایرن مونیخ حتما باید در بازی برگشت به پیروزی برسد، این کار را خواهیم کرد و مطمئن هستم هواداران از ما حمایت می‌کنند. در بازی که به میزبانی آلیانز آرنا برگزار می‌شود، باید تعداد موقعیت‌های گل را افزایش دهیم.  
 
*ماتیاس سامر: نتیجه اصلا رضایتبخش نبود
 
به نظر می‌رسد ماتیاس سامر مدیر ورزشی بایرن مونیخ در مورد اخارج آلونسو حتی از پپ گواردیولا هم عصبانی‌تر است. وی تصمیم داور در نشان دادن کارت قرمز را عجیب توصیف کرده و گفت: نمی‌توانم تصمیم داور در این باره را درک کنم، اما اینکه ما خارج از خانه به یک تساوی رسیدیم هیچ امتیاز مثبتی برایمان محسوب نمی‌شود. بازی‌های بدون گل همیشه دردسرآفرین هستند و از نتیجه بدست آمده مقابل شاختار هیچ رضایت ندارم.  
 
سرمربی اهل رومانی شاختار پس از بازی گفت: طرح اولیه ما جلوگیری از شکست خوردن بود که به آن رسیدیم. طرح دوم، بدست آوردن شانس ادامه کار در بازی‌های لیگ قهرمانان اروپا بود. باید در بازی برگشت دقت بیشتری داشته باشیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار