حاج‌محمدرضا در گفتگو با باشگاه خبرنگاران

آخرین سهمیه زمستانی در کارت سوختها شارژ می شود

رئیس اتحادیه جایگاه‌داران سوخت کشور گفت: آخرین سهمیه زمستانی در کارت سوختها شارژ می شود به طوری که ٦٠ لیتر سهمیه بنزین یارانه ای خودروهای شخصی با نرخ هر لیتر ٧٠٠ تومان و ٣٠٠ لیتر بنزین آزاد با نرخ یکهزار تومان، ساعت ٢٤ پنج شنبه ( ٣٠ بهمن ) به کارتهای سوخت واریز می شود.

بیژن حاج‌محمدرضا رئیس اتحادیه جایگاه‌داران سوخت کشور در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران؛ اظهار داشت: آخرین سهمیه زمستانی در کارت سوختها شارژ می شود به طوری که ٦٠ لیتر سهمیه بنزین یارانه ای خودروهای شخصی با نرخ هر لیتر ٧٠٠ تومان و ٣٠٠ لیتر بنزین آزاد با نرخ یکهزار تومان، ساعت ٢٤ پنج شنبه  ( ٣٠ بهمن ) به کارتهای سوخت واریز می شود.
 
وی تصریح کرد: ،سهمیه گازوییل خودروهای عمومی نیز ساعت ٢٤ فردا شب، قابل برداشت خواهد بود.
 
رئیس جایگاه‌داران سوخت کشور گفت:  گازوئیل یارانه ای هر لیتر دو هزار و ٥٠٠ ریال (٢٥٠ تومان) عرضه می شود. از اول بهمن ماه امسال با جمع آوری بنزین ٤٠٠ تومانی، عرضه بنزین با نرخ هر لیتر ٧٠٠ تومان در جایگاههای سراسر کشور آغاز شد.
 
گفتنی است  در این ساز و کار، به ازای هر لیتر بنزین ٤٠٠ تومانی باقیمانده در کارتهای سوخت، دو لیتر بنزین با نرخ ٧٠٠ تومان جایگزین و برای کاهش تعدد نرخ این فرآورده  گام برداشته شد.

حاج محمدرضا با بیان اینکه افزایش ۵ درصدی قیمت بنزین هیچ مشکلی را برای ساماندهی و بهینه سازی مصرف سوخت در کشور حل و فصل نمی کند، اظهار داشت: با افزایش مجدد قیمت بنزین باید بار دیگر سامانه هوشمند سوخت برای عرضه این فرآورده نفتی با قیمت‌های جدید توسط شرکت ملی پخش نفتی دستکاری شود و این در حالی است که هم اکنون فعالیت این سامانه مشکلات متعددی را در جایگاه ها به وجود آورده است.
 
رئیس انجمن جایگاه‌داران سوخت کشور با بیان اینکه دولت به جای افزایش‌های قطره چکانی باید بریا یک بار پرونده تعیین قیمت بنزین را ببندد، تاکید کرد: کاهش قیمت نفت خام و فرآورده های نفتی بهترین فرصت برای  شناورسازی، آزادسازی و عرضه تک نرخی بنزین در کشور بود.

انتهای پیام/
برچسب ها: نفت ، بنزین ، سوخت ، کارت ، شارژ ، سهمیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار