گزارش هفته دوم لیگ حرفه ای بسکتبال

گرگان بدون خارجی پمینا را شکست داد/ اختلاف نزدیک نفت با پتروشیمی

تیم بسکتبال شهرداری گرگان که در دو بازی لیگ ملی از پمینا شکست خورده بود با وجود نرسیدن بازیکنان خارجی بالاخره موفق به پیروزی مقابل تیم اصفهانی شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ هفته دوم لیگ حرفه ای با رسیدن هفت الماس به قعر جدول، صعود مهرام به صدر جدول، اولین پیروزی و سومی شهرداری گرگان پی گیری شد.
 
باخت پمینا در دقایق آخر

تیم شهرداری گرگان در حالی میزبان پمینا اصفهان بود که بازیکنان خارجی این تیم هنوز به ایران نرسیده اند اما هروه توره بازیکن خارجی پمینا از هفته اول در ترکیب این تیم قرار داشت و با کمک وی شروع بازی با برد 21 بر 15 پمینا همراه بود.

در حالی که نیمه اول با نتیجه 34-34 مساوی شد، پمینا تا دقایقی از کوارتر چهارم تیم برتر میدان بود اما گرگانی ها در دقایق آخر 15 امتیاز به دست آوردند و با نتیجه 75 بر 71 برنده بازی شدند. 

هروه توره بازیکن خارجی پمینا با 30 امتیاز و 17 ریباند بهترین بازیکن این دیدار بود. بنی کوچویی با 25 امتیاز و محمد زارعی با 22 امتیاز و 8 ریباند بهترین بازیکنان گرگان در بازی بودند.

گفتنی است بازیکنان خارجی گرگان هم امشب به ایران می رسند.

حامد حدادی تماشاگر بازی مهرام و هفت الماس

اختلاف بالای مهرام و هفت الماس در بازی چند هفته قبل مرحله نیمه نهایی باعث شده بود که بسیاری پیش بینی تکرار این اختلاف را بعد از قهرمانی مهرام هم داشته باشند. پیش بینی ها با پیروزی 83 بر 54 مهرام درست از آب درآمد.

هفت الماس در شورع بازی با نتیجه 7 بر 2 جلو افتاد اما همکاری اوشین ساهاکیان و سعید داورپناه مهرام را با نتیجه 9 بر 7 پیش انداخت. اوشین پنج امتیاز از مجموع 10 امتیاز خود را در این دقایق به دست آورد. 

مهرام بعد از این حملات تا پایان تیم برتر بازی بود و کوارتر اول را هم با نتیجه 22 بر 14 برد.

حامد حدادی که طبق شنیده ها مذاکراتی را هم با مهرام داشته است در شروع کوارتر دوم وارد سالن شد. بازیکنان مهرام هم شوخی هایی را در مورد شایعات پیوستن حدادی به تیم آنها با سنتر 218 سانتی متری تیم ملی داشتند.

جبران اختلاف 17 امتیازی


اختلاف میان دو تیم در دقایقی از کوارتر دوم به 17 امتیاز هم رسید اما بازیکنان هفت الماس از اواسط کوارتر در حملاتی پیاپی تا 5 امتیازی مهرام هم رسیدند. در حالی که یک و نیم دقیقه به پایان نیمه مانده بود، مصطفی هاشمی با گرفتن وقت استراحت چند فریاد سر بازیکنان خود زد و با تغییر دفاع آنها را روانه میدان کرد. 

گرگان بدون خارجی پمینا را شکست داد/ اختلاف نزدیک نفت با پتروشیمی


اوشین ساهاکیان در بازگشت به میدان 3 امتیاز آخر نیمه را به دست آورد و مهرام با برد 40 بر 32 به رختکن رفت. 

کوارتر سوم بازی هم با اختلاف 20 امتیازی به نفع مهرام تمام شد در حالی که بازیکنان تیم تهرانی به خصوص سعید داورپناه چندین بار از این کوارتر به بعد نسبت به سوت های جعفر محمدپور ایراد می گرفتند.

بعد از رسیدن اختلاف به حدود 30 امتیاز در کوارتر چهارم بازی به حرکات نمایشی بازیکنان مهرام به خصوص محمد اوجاقی محدود شده بود.

اوجاقی که بازی را برای هم تیمی های خود گرم کرده بود با هر حرکت از سوی نیمکت تشویق می شد.

مشایخی و زنگنه موثرترین بازیکنان میدان


سجاد مشایخی با 12 امتیاز، 3 ریباند و گرفتن 7 خطا از حریف موثرترین بازیکن مهرام در این بازی بود. آرمان زنگنه نیز با همین تعداد امتیاز، 5 ریباند و 3 توپربایی مشایخی را همراهی کرد.

مهراد آتشی 11 امتیاز؛ ساهاکیان و صدیقی هم هر کدام 10 امتیاز برای مهرام داشتند. اوشین با 6 ریباند بهترین ریباندر بازی به همراه یوسف وند بود.

محمد یوسف وند با 9 امتیاز و 6 ریباند به همراه قباد دری با 8 امتیاز، 4 ریباند و 3 پاس گل بهترین های هفت الماس بودند.
.
گفتنی است بازیکنان هفت الماس در این بازی 28 ترن اور (توپ از دست رفته) داشتند.

ایزدپناه: با حدادی جلسه ای نداشتیم

در شرایطی که شنیده می شود تیم مهرام در چند روز اخیر 2 جلسه با حامد حدادی برای جذب وی به جای یار خارجی داشته است، ایزدپناه مدیرفنی تیم این موضوع را تکذیب کرد و گفت: "اسامی بازیکنان خارجی مورد نظر هاشمی را به هیات مدیره داده ایم. تا زمانی که تایید هیات مدیره را بگیریم و برای جذب خارجی اقدام کنیم، احتمالا به دور برگشت می رسیم."

جبران اختلاف نفت آبادان مقابل پتروشیمی

در یکی از دو بازی خوزستان تیم نفت آبادان در حالی که در دقایقی از بازی خانگی تا 22 امتیاز هم از پتروشیمی بندرامام عقب افتاده بود، در دقایق آخر بیشتر این اختلاف را جبران کرد و در نهایت با 5 امتیازی بازی را واگذار کرد.

گرگان بدون خارجی پمینا را شکست داد/ اختلاف نزدیک نفت با پتروشیمی

پتروشیمی که با نتیجه 70 بر 65 بازی را برد در نیمه اول هم با نتیجه 35 بر 26 برنده شده بود.

نفت با دو باخت در این هفته به رده هفتم جدول سقوط کرد.

باخت خانگی صنایع ماهشهر

تیم صنایع ماهشهر بعد از هفته اول لیگ حرفه ای 2 بازیکن خارجی به ترکیب خود اضافه کرد و بهترین فرصت برای این تیم، پیروزی مقابل ثامن مشهد تیم هشتم لیگ ملی بود اما ثامن با نتیجه 67 بر 58 در ماهشهر به اولین برد لیگ حرفه ای رسید.

گفتنی است در این هفته تیم دانشگاه آزاد با قرعه استراحت روبرو بود.

انتهای پیام/
برچسب ها: مهرام ، پتروشیمی ، گرگان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.