انتقاد جرراد از سوپر ماریو

استیون جرراد کاپیتان باشگاه لیورپول از هم تیمی‌اش ماریو بالوتلی انتقاد کرد.

انتقاد جرراد از سوپر ماریوبه گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در جریان دیدار لیگ اروپا لیورپول موفق شد با تک پنالتی ماریو بالوتلی از سد بشکیتاش بگذرد.

در این دیدار که جردن هندرسون، پنالتی را بدست آورد، این ماریو بالوتلی بود که پشت توپ ایستاد و آن را روانه دروازه کرد. اما کاپیتان تیم استیون جرراد این مسئله را درست ندانست و ماریو بالوتلی را مورد انتقاد قرار داد.

وی در این خصوص گفت: جردن هنردسون پنالتی را بدست آورد، قانون، قانون است. این توپ مال هندرسون بود و او باید به ثمر می‌رساند. بالوتلی مقداری در این خصوص بدجنسی از خود به خرج داد، من برای او ارزش قائل هستم او گل به ثمر  رساند، ولی اصلا زیبا نیست که ببینیم بازیکنان فوتبال کش مکش های این چنینی دارند. من فکر می‌کنم جردن توانست همه چیز را به خوبی مدیریت کند. او دید که ماریو تا چه اندازه می‌خواهد گل به ثمر برساند، جردن از مسیرش فاصله گرفت و فرصت را در اختیار ماریو قرار داد. جردن کاپیتان تیم بود و من فکر می‌کنم ماریو کمی به او بی احترامی کرد، او گل بسیار مهمی را به ثمر رساند، من فکر می‌کنم 6تا 7بازیکن می توانستند چنین کاری انجام دهند و می‌خواستند این کار را انجام دهند و پنالتی به ثمر برسانند، تصور کنید اگر همه آن‌ها بگویند ما می‌خواهیم پنالتی به ثمر برسانیم چه اتفاقی رخ می‌دهد. قانونی که من می‌گویم برای چنین وقت‌هایی است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار