مکان های تفریحی جهان/

معبد زیبای کک لوک سی مالزی+تصاویر

همانطور که می دانید تعداد زیادی از معابد دنیا در آسیا و تعداد بیشماری از آن در مالزی است. معبد کک لوک سی یکی از معابد زیبا است که در این کشور و در شهر آیارایتام واقع شده است.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران،همانطور که می دانید تعداد زیادی از معابد دنیا در آسیا و تعداد بیشماری از آن در مالزی است. معبد کک لوک سی یکی از معابد زیبا است که در این کشور و در شهر آیارایتام واقع شده است. این معبد در بالای تپه ای واقع شده است. از جمله زیباترین معابد بودایی های جنوب شرق آسیا می توان به این معبد اشاره کرد. از زمان ساخت تا اتمام ساخت این معبد حدود ۲۰ سال طول کشیده تا این معبد به همراه باغ و مجسمه ها آماده شوند. حوض لاک پشت این معبد بسیار مشهور است.
 
در منطقه پنانگ مالزی تعداد زیادی معبد مشاهده می شود که مربوط به بودایی هاست اما از نظر معماری، طراحی و زیبایی این معبد حرف اول را می زند. در این معبد می توانید معماری های سنتی و قدیمی را به خوبی مشاهده کنید. در واقع بودایی های کل دنیا به این معبد احترام می گذارند.
 
بودایی ها زمانی که می خواهند تجدید انرژی کنند، و یا اینکه به آرامش دست پیدا کنند به این معبد سر می زنند و از معماری ها و محیط آن روحیه می گیرند.
 
در این مکان می توان مجسمه های متعددی با اندازه های متنوعی مشاهده کرد که خدای بودایی هاست. گالری ها و سالن های این معبد هم برای منظور خاصی بکار گرفته می شوند. این معبد از بهترین و معروف ترین جاذبه های گردشگری مالزی است.
 
پنانگی ها بسیاری از مراسمات مهم و جشنواره های خود را در این مکان برگزار می کنند.
 
اهالی این محل نام دوم معبد را معبد سعادت عالی نهاده اند.
 
 


انتهای خبر/
منبع:agencytravel.ir

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار