آخرین اخبار از باشگاه چلسی؛

معذرت خواهی چلسی بی فایده بود/ سلیمان دعوت مورینیو را رد کرد

هر چند مقامات باشگاه چلسی از سیاه پوستی که مورد توهین نژادپرستی قرار گرفته بود معذرت خواهی کردند اما وی دعوت ژوزه مورینیو و باشگاه را برای حضور در استمفوردبریج نپذیرفت.

معذرت خواهی چلسی بی فایده بود/ سلیمان دعوت مورینیو را رد کردبه گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران  به نقل از دیلی میل، سلیمان همان شهروند سیاه پوستی است که سه شنبه گذشته در یکی از ایستگاه های مترو پاریس مورد توهین نژاد پرستاره هواداران چلسی  قرار گرفت هواداران چلسی مانع از ورود سلیمان به واگن قطار شده و او را مورد توهین نژاد پرستانه قرار دادند.

مقامات باشگاه چلسی و ژوزه مورینیو در جبران این حرکت زشت، از سلیمان دعوت کردند برای تماشای بازی برگشت میان چلسی و پاریسن ژرمن به استمفوردبریج آمده و دیدار مرحله یک هشتم پایانی لیگ قهرمانان را از نزدیک تماشا کند، اما این شهروند سیاه پوست دعوت باشگاه و مورینیو را نپذیرفت.

سلیمان که همراه با خانواده‌اش به استمفوربریج دعوت شده بود در پاسخ به این دعوت گفت: از آقای مورینیو بابت دعوت کردن از  من تشکر می کنم، اما در حال حاضر آمادگی حضور در ورزشگاه را ندارم.

لازم به ذکر است، دیدار برگشت مرحله یک هشتم پایانی لیگ قهرمانان 20 اسفند در ورزشگاه استمفوربریج برگزار می شود.

** ماتیچ دیدار فینال جام اتحادیه را از دست داد

نمانیا ماتیچ هافبک اهل صربستان تیم چلسی به دلیل دریافت کارت قرمز مستقیم در دیدار مقابل برنلی نمی‌تواند در دیدار فینال جام اتحادیه انگلیس مقابل تاتنهام حضور داشته باشد.

براساس این گزارش، ماتیچ در رقابت های این فصل لیگ برتر انگلیس از ستاره های تیم چلسی بود و همواره در ترکیب ثابت آبی پوشان قرار داشت ماتیچ در دیدار مقابل برنلی به دلیل تکل خشن از سوی حریف با او درگیر شده بازیکن برنلی را هل داده و به زمین انداخت، همین حرکت ماتیچ با کارت قرمز مستقیم داور مواجه شد.

این کارت قرمز برای ماتیچ محرومیتی 3 جلسه ای به همراه دارد و او دیدار فینال جام اتحادیه مقابل تاتنهام و 2 دیدار لیگ برتر مقابل وستهام و ساوتهمپتن را از دست می دهد.

انتهای پیام/

برچسب ها: چلسی ، مورینیو ، معذرت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار