به همت سازمان بازنشستگی شهرداری تهران صورت می گیرد

افتتاح مجهزترین مرکز خدمات رفاهی بازنشستگان در کشور

گروه اقتصاد شهری: مجهزترین مرکز خدمات رفاهی و پاسخگویی به نیازهای بازنشستگان در کشور با حضور جمعی از مدیران ارشد شهرداری تهران افتتاح می شود.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، این مرکز که به همت سازمان بازنشستگی شهرداری تهران، مراحل پایانی ساخت خود را طی می کند، در فضایی بالغ بر 350 متر مربع و با امکانات مدرن، امکان خدمت رسانی متفاوتی را به بازنشستگان شهرداری پایتخت فراهم کرده است. 

این مرکز از امکانات و تجهیزات پیشرفته متعددی همچون کامپیوتر های تاچ متصل به اینترنت برای استفاده بازنشستگان، عابر بانک و سیستم عملیات بانکی، دستگاه آنلاین صدور فیش حقوقی و حکم بازنشستگی، جدیدترین سنسور های نور و دود، سیستم نوبت دهی پیشرفته، سیستم های بهداشتی ویژه معلولان و سالمندان و سیستم تهویه مطبوع برخوردار است.

همچنین برای افزایش رفاه بازنشستگان و ایجاد فضای تعامل میان آنان،  فضای گفتگو همراه با دسترسی به روزنامه های معتبر کشور، کافی نت، فضای پذیرایی و ..... در نظر گرفته شده است. 

هماهنگی برای توزیع سبد کالا، اعطای معرفی نامه وام به بانک های مختلف، ثبت نام تورهای سیاحتی و زیارتی، معرفی نامه جهت بهره مندی بازنشستگان از خدمات مجموعه های پذیرایی، معرفی نامه به اداره کل رفاه جهت بهره مندی از کمک هزینه ازدواج فرزندان و کمک هزینه تدفین، بیمه فرزندان ذکور بالای 24 سال، اعطای کمک هزینه تحصیلی و جوایز نقدی به فرزندان محصل بازنشستگان، صدور کارت رفاهی، اعطای گواهی کسر از حقوق و تمدید دفترچه بیمه، از جمله فعالیت های ویژه مرکز خدمات رفاهی بازنشستگان شهرداری تهران خواهد بود.  

با راه اندازی مرکز خدمات رفاهی بازنشستگان شهرداری تهران، تمام امور اداری بازنشستگان در کمترین زمان و بالاترین کیفیت انجام و حرکت دیگر در مسیر تکریم بازنشستگان شهرداری تهران برداشته خواهد شد.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار