اردبیل؛

پیش بینی یخبندان و هوای سرد در اردبیل

سازمان هواشناسی استان اردبیل پیش بینی کرد دمای هوای اردبیل در روز یکشنبه و دوشنبه 18درجه کاهش می یابد و یخبندان بر اردبیل حاکم می شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل؛ بارش برف همراه باکولاک که از جمعه شب در استان اردبیل اغاز شده تمام مناطق وشهرستان‌های این استان راتحت تاثیر خود قرارداده است.

در فصل زمستان امسال متاسفانه بارش برف در استان اردبیل کم بوده است و این امر نگرانی‌هایی را در بین مردم اردبیل به ویژه کشاورزان منطقه به وجود آورده است.

اما در62روز زمستان 93برای اردبیلی‌ها خوش یمن بود و بارش برف حداکثر 20سانتی موجب خوشحالی و شور و نشاط دربین اردبیلی‌ها شد.

هشدارشرکت گاز درباره مصرف گاز در اردبیل

شرکت گاز استان اردبیل با توجه به برودت شدید هوا در3روز آینده در اردبیل از همشهریان اردبیلی خواست تا در مصرف گاز صرفه جویی کرده و در نصب بخاری‌های گازی موارد ایمنی را رعایت کنند.

باتوچه به سرد شدن تدریجی هوا در اردبیل مصرف گاز بی تردید افزایش می یابد اما همشهریان می توانند علاوه بر مصرف بهینه گاز گرمی را به کانون دیگر خانواده‌های ایرانی هدیه کنند.

متاسفانه در سالهای گذشته به دلیل برودت هوا و عدم رعایت استانداردهای نصب بخاری بسیاری از هموطنان جان خود را از دست داده اند که امیداریم همه خانواده‌های ایرانی با ایمن سازی و مصرف بهینه گاز کانون خانواده های خود را همیشه گرم نگه دارند.

سردی هوا و گرمی بازار اردبیل

علارغم بارش شدید برف و سردی هوا در اردبیل بازار اردبیل گرمی و طراوت خاصی به خود دیده و بازار فروش غذاهای گرم همچون لبو شیرین، سیب زمینی کبابی، آش دوغ محلی، باغالی و پف فیل داغ است و سردی هوای زمستان در اردبیل به فراموشی سپرده شده است.

شب های سرد اردبیل با غذاهای گرم این شهر زیبایی خاصی به زمستان اردبیل داده است و می تواند خاطرات خوشی برای مسافران در اردبیل رقم بزند.

تعطیلی مدارس و بازار داغ برف بازی و آدم برفی

با بارش برف برای دومین روز متوالی بسیاری از مدارس استان اردبیل تعطیل شده و خوشحالی دانش آموزان اردبیلی از تعطیلی مدارس بیشتر از بارش برف بود.

برف بازی کودکان اردبیلی هم درنوع خود بسیار جالب و دیدنی است و آدم برفی هایی که با دست کودکان اردبیلی طراحی شده نشان از ذوق و هنر کودکان اردبیلی است.

برف چند روزی است که مهمان ویژه اردبیلی ها است پس با رعایت نکات ایمنی درجاده ها و مصرف بهینه گاز این مهمان الهی را باخوشی و سلامتی بدرقه کنیم.

انتهای پیام/زا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
وحیدسوری
۱۱:۵۴ ۰۳ اسفند ۱۳۹۳
خداروشکرکه نعمتی خوب به ماداده فقط شکر