حاجی پور: برای حضور پرقدرت و کسب افتخارات بیشتر انگیزه بالایی داریم

دروازبان تیم ملی فوتبال ساحلی میزان آمادگی بازیکنان را بالا و هماهنگی بین آنها را با توجه به فرصت باقیمانده مناسب ارزیابی کرد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ محمد حاجی پور در ابتدا گفت: اردوهایی که برگزار می کنیم بسیار خوب هستند و از هر ده روز، 6 روز در اردو و 4 روز در استراحت هستیم. با این روندی که در پیش داریم به اعتقادم به سطحی که مورد نظر کادرفنی است خواهیم رسید.

وی ادامه داد: حدود 30 روز تا شروع مسابقات قهرمانی آسیا و مقدماتی جام جهانی پرتغال زمان داریم و اگر همینطور طبق برنامه ریزی های از پیش تعیین شده پیش برویم با آمادگی کامل پا به مسابقات خواهیم گذاشت و امیدوارم قهرمانی در آسیا را تکرار کنیم و با حضور در جان جهانی بیش از پیش بدرخشیم.

دروازبان تیم ملی فوتبال ساحلی درباره شرایط بدنی و میزان آمادگی خود بیان کرد: شرایط خوبی دارم و طی یکی دو ماه اخیر که در استراحت بودیم تمرینات انفرادی، بدنسازی و کار با وزنه را دنبال کردم. خوشبختانه همه بازیکنان بطور میانگین آمادگی هفتاد درصدی دارند که همانطور که اشاره کردم در زمان باقیمانده به صد درصد خواهد رسید.

وی افزود: مسئله مهم هماهنگی تیمی است که در اواخر اسفندماه تیم ملی بلاروس به ایران خواهد آمد و با برگزاری دیدار تدارکاتی مقابل این تیم، هماهنگی بین بازیکنان هم بیشتر خواهد شد و آماده اعزام به قطر و حضور در بازی های رسمی خواهیم شد.

حاجی پور همچنین درباره میزان انگیزه خود با توجه به عدم دعوت شدن به دو اردوی اخیر تیم ملی اینگونه توضیح داد: همیشه انگیزه بالایی برای حضور در تیم ملی داشته ام. در دو اردوی پیشین تیم ملی از من دعوت بعمل نیامد اما تا هر زمان که به تیم ملی دعوت شوم با تمام انگیزه وظایف خود و مورد نظر کادرفنی را انجام می دهم چراکه حضور در تیم ملی کشور افتخار بزرگی است.

وی ادامه داد: بطور کلی مهم نتیجه گیری تیمی است و اینکه چه کسی به تیم ملی دعوت می شود مهم نیست. همین موضوع باعث شده تا طی دو سال هفت قهرمانی بدست آوریم که البته علاوه بر بازیکنان و کادرفنی، حاصل زحمات شهریاری رییس پارتمان فوتبال ساحلی کشور هم است، چراکه حمایت های وی در چند سال اخیر در روند رو به رشد فوتبال ساحلی کشور تاثیر بسزایی داشته است. هدف ما هم ادامه همین روند است و امیدوارم با حضور یک اسپانسر قوی و پشتیبانی مالی از تیم ملی فوتبال ساحلی تنها مشکل این رشته در بخش ملی هم برطرف شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار