تمجید کاسیاس از عملکرد ایسکو

کاسیاس دروازه‌بان کهنه کار رئال مادرید از عملکرد ایسکو تمجید کرد.

تمجید کاسیاس از عملکرد ایسکو به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ تیم فوتبال رئال مادرید با ۲ گل موفق شد تیم الچه را در هفته بیست و چهارم رقابت‌های لالیگا شکست دهد.

کاسیاس دروازه‌بان کهنه کار کهکشانی در این دیدار پانصدمین حضورش برای رئال را تجربه می‌کرد. دروازه‌بان کهنه کار معتقد است ایسکو هم تیمی‌اش مهم‌ترین بازیکن فوتبال اسپانیا است.  
 
ایسکو اخیرا در شرایط بسیار ایده الی قرار دارد و در پیروزی ۲ بر صفر تیمش نقش بسیار تاثیرگذاری داشت. ایسکو ستاره سابق مالاگا که با قراردادی به ارزش ۳۰ میلیون یورو به رئال آمد، تا به حال ۸ پاس گل داده است. کاسیاس می‌گوید این ستاره ۲۲ ساله لحظه به لحظه بهتر خواهد شد.  
 
وی در این خصوص گفت: در سالهای آتی ایسکو به بهترین و مهم‌ترین بازیکن فوتبال اسپانیا تبدیل خواهد شد.  
 
ما از اینکه او را در اختیار داریم خیلی خوشحال هستیم. اما او باید خیلی مراقب باشد و تنها تمرکزش روی بازی خودش باشد و پله پله پیشرفت کند، چاپلوسی و تملق زیاد باعث تضعیف یک بازیکن خواهد شد.  
 
بازی در مقابل الچه پانصدمین حضور کاسیاس بود. وی در این خصوص گفت: خیلی خوشحالم که موفق شدم به این رکورد دست یابم. اگر در باشگاه دیگری بودم، مفوق نمی‌شدم به چنین رکوردی دست یابم.  
 
وی در ادامه افزود: ۳ هفته پیش انتقادات زیادی از تیم ما شد، اما حالا به نظر می‌رسد همه چیز آرام است. مهم‌ترین مسئله این است که تیم ما از هم پاشیده نشد.  
 
در فوتبال همیشه زمان‌های خوب و بد زیادی است. ما بعد از نتیجه بدی که مقابل اتلتیکو بدست آوردیم، موفق شدیم با روحیه خوب به موفقیت‌های خوبی دست یابیم. 

انتهای پیام/
برچسب ها: کاسیاس ، کهنه ، مادرید
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار