لیگ قهرمانان اروپا؛

کمپانی: از بارسلونا نمی‌ترسیم/ بونی: سیتی می‌تواند بارسا را شکست دهد

وینسنت کمپانی و ویلفرد بونی دو بازیکن تیم منچسترسیتی اطمینان زیادی به پیروزی مقابل بارسلونا دارند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، به نقل از اسپورتال؛ تیم های منچسترسیتی و بارسلونا در مرحله یک هشتم پایانی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا، سه شنبه شب به مصاف هم می‌روند. این دیدار به صورت رفت و برگشت برگزار می‌شود و با توجه به پیروزی پرگل ۵ بر صفر این هفته منچسترسیتی مقابل نیوکاسل روحیه بالاتری نسبت به بارسلونا دارند، زیرا نماینده فوتبال اسپانیا این هفته یک شکست تحقیرآمیز مقابل مالاگا را پشت سر گذاشت.  

** کمپانی: از بارسلونا نمی‌ترسیم
 
وینسنت کمپانی ملی پوش بلژیکی منچسترسیتی در آستانه رویارویی با بارسلونا گفت: هیچکدام از بازیکنان سیتی از حریف صاحب نام اسپانیایی هراسی ندارند.   
 
کمپانی گفت: وقتی به چنین سطحی در مرحله یک هشتم پایانی رسیدیم مشخص است ترسی از حریفان نداریم، البته که بارسلونا دارای یک تیم ویژه همراه با بازیکنان ویژه است. می‌خواهیم بهترین بازیمان را مقابل آن‌ها به نمایش بگذاریم. طی یک سال گذشته ۴ مرتبه مقابل یکدیگر قرار گرفتیم و نگرانی جدیدی وجود نخواهد داشت.   
 
خوشبختانه منچسترسیتی تمام بازیکنان خود را در اختیار دارد و در بالا‌ترین سطح ممکن پذیرای بارسلونا خواهیم بود.   
 
** بونی: سیتی می‌تواند بارسا را شکست دهد
 
ویلفرد بونی مهاجم تازه وارد منچسترسیتی درباره این بازی گفت: حمله کردن در مقابل بارسلونا بهترین دفاع از جانب ما خواهد بود. به این موضوع توجه نمی‌کنیم که بارسلونا چه تیم بزرگی است و چه بازیکنان بزرگ و صاحب نامی در اختیار دارد. ما فقط بر روی عملکرد تیم خودمان تمرکز می‌کنیم. مهم است بتوانیم بازی واقعی خودمان را به نمایش بگذاریم.   
 
بونی در ادامه افزود: باید همین جا در اتحاد به گل برسیم، آن‌ها هر زمان امکان دارد گلزنی کنند و اصلاح خوب نیست در خانه به حریف امتیاز بدهیم. قرار است فقط برای پیروزی وارد زمین شویم. حتی کسب یک نتیجه تساوی هم برایمان کافی نیست. بدون شک کار در نیوکمپ به مراتب دشوار‌تر خواهد بود.  

انتهای پیام/

برچسب ها: اروپا ، کمپانی ، بونی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار