دریافت 10 تا 20 هزار دلار در ازای اجساد جنگجویان کرد

گزارشها نشان می دهد منابع درآمدی داعش به شدت کاهش یافته است.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلویزیونی پرس تی وی، داعش تهدید کرده است اگر نیروهای پیشمرگه همچنان به جنگ با این گروه ادامه دهند ، بیست و یک اسیر کرد را زنده زنده در آتش خواهد سوزاند. آنها این بیست و یک کرد را در حالیکه لباسهای نارنجی زندانیان را به آنها پوشانده اند، در قفس زندانی کرده اند. 

صلاح بامرنی روزنامه نگار کرد گفت داعش بشریت را تهدید می کند و خطر آن فقط برای کردها نیست. داعش فکر می کند با تهدید کردها می تواند جلوی آنها را بگیرد و آنها را از جنگ منصرف کند. از زمانی که داعش این تصاویر را منتشر کرده ، زنان، مردان و جوانان کرد آمادگی خود را برای جنگ با داعش اعلام کرده اند. 

یک نشریه آلمانی فاش کرد داعش اعلام کرده است اجساد جنگجویان کرد را به خانواده هایشان در مقابل دریافت 10 تا 20 هزار دلار تحویل دهد. 

"محمد نعناع" کارشناس امنیتی گفت گروههای تروریستی می خواهند با اسارت گرفتن رزمندگان کرد، از آنها به عنوان منبع درآمد برای تامین هزینه های خود استفاده کنند. بعد از آنکه ارتش عراق عرصه را بر تروریستهای داعش تنگ کرد، آنها دنبال راههای جدید برای تامین مالی خود هستند.  

گزارشها حاکیست داعش دستمزد عناصر خود را تا دو سوم کاهش داده است زیرا دیگر نمی تواند یک بشکه نفت را بیش از 10 تا 20 دلار بفروشد. به نظر می رسد پیشرفتهای دولت عراق در استان صلاح الدین قاچاق نفت به دست داعش را مختل و منبع مهمی از درآمد را از دست این گروه خارج کرده است.


انتهای پیام./.
برچسب ها: داعش ، کرد ، اجساد ، آتش ، جنازه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار