رقابت های تنیس دوبی؛

مورای بدون مرزی مربی حضور خواهد یافت

اندی مورای تنیسور مطرح اسکاتلندی بدون مرزی در رقابت‌های تنیس روی دوبی حاضر خواهد شد.

مورای بدون مرزی مربی حضور خواهد یافتبه گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اندی مورای تنیسور مطرح اسکاتلندی و مرد شماره 4 جهان در رقابت‌های تنیس دوبی بدون سرمربی حاضر خواهد شد. مورای امیدوار است در این رقابت‌ها به 32 قهرمانیش دست یابد.

مرد شماره 4 جهان که در 8گرند اسلم با 6 شکست رو به رو شده است، در این ماه در رقابت‌های اوپن استرالیا با شکست مقابل نواک جوکویچ حذف شد.

مورای ممکن است در فینال رقابت‌های قهرمانی دوبی مجددا با جوکویچ رو به رو شود. این ستاره اسکاتلندی می‌گوید ترجیح می دهد با مربیش در این رقابت‌ها حاضر شود.

وی در این خصوص گفت: وقتی یک تنیسور با مربیش در یک مسابقه حاضر شود به لحاظ روحی پیروزی برایش آ‌سان‌تر خواهد شد. زیرا در آن صورت بازیکن می‌تواند بر یک موضوع خاص تمرکز کند. دو هفته گذشته در رقابت‌های روتر دام مورای که قهرمانی در رقابت های گرند اسلیم را در کارنامه دارد، با شکست مقابل حریفی که حتی در رده بندی از وی پایین‌تر است،  حذف شد.

مورای پس از اینکه در رقابت‌های وین و والنسیا به پیروزی دست یافت، موفق نشد در رقابت‌های اوپن استرالیا نتوانست در میان بهترین‌های این رشته یعنی جوکویچ، فدرر و نادال قرار بگیرد. نادال در رقابت های دوبی حاضر نخواهد شد و مورای معتقد است    این تنیسور اسپانیایی می‌خواهد خود را برای رقابت‌های آمریکا آماده کند.

وی در  این خصوص گفت: علت غیبت نادال آمادگی بیشتر برای رقابت‌های آمریکا که مهمتر نیز هست، می‌باشد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار