معاون سیاسی، امنیتی، اجتماعی و انتظامی فرمانداری ملارد به باشگاه خبرنگاران خبر داد:

تشکیل ستاد خدمات سفر در شهرستان ملارد

معاون سیاسی، امنیتی، اجتماعی و انتظامی فرمانداری ملارد از تشکیل ستاد خدمات سفر در شهرستان ملارد در جهت پیشبرد اهداف و برنامه‌های گردشگری در حوزه استحفاظی شهرستان ملارد خبر داد.

مجتبی شاه قلیان معاون سیاسی، اجتماعی، امنیتی و انتظامی فرمانداری ملارد در گفت‌وگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به قدمت تاریخی شهرستان ملارد و وجود ظرفیت‌های متعدد و متنوع در عرصه‌های گردشگری اظهار کرد: یکی از مشکلات حوزه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری ملارد، کبود نیروی انسانی در اداره میراث فرهنگی است و با توجه به گستردگی و تنوع دستور کارها در شهرستان ملارد، امکان پیگیری اهداف و برنامه‌ها بصورت هرچه مطلوب‌تر با محدودیت‌هایی مواجه بود.

وی در ادامه افزود: در همین ارتباط و به منظور بهبود عملکرد حوزه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری برنامه‌هایی را مدنظر قرار داده‌ایم که تشکیل ستاد خدمات سفر و بهره گیری از ظرفیت دهداری در جهت شناسایی و حفاظت از میراث فرهنگی از نمونه‌های آن است.

شاه قلیان در پایان تصریح کرد: امید آن داریم پیرو تمهیدات و تدابیر اتخاذ شده، مشکل کمبود نیروی اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری رفع شود و مجموعه فرمانداری نیز بمنظور توسعه توانمندی‌های گردشگری، فرهنگی، صنایع دستی و حفاظت از میراث فرهنگی و تاریخی، نهایت تلاش خویش را به کار خواهد بست.

انتهای پیام/

برچسب ها: ملارد ، اهداف ، گرشگری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار