در حمایت از جهانی‌شدن اهدا می‌شود؛

جایزه «تدکس کیش» به ایده‌های ایرانی

صاحبان ایده، فعالان حوزه‌ی کارآفرینی و دست‌اندرکاران کسب‌وکارهای اجتماعی در همایش بین‌المللی «تدکس کیش» جایزه می‌گیرند.

به گزارش دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ جایزه‌ی «تدکس کیش» یکی از بخش‌های اصلی اولین همایش بین‌المللی «تدکس» در ایران است که در جزیره کیش و در روزهای ۲۸ و ۲۹ فروردین ۱۳۹۴ برگزار می‌شود. این جایزه با هدف تشویق روحیه‌ی نوآوری در میان ایرانیان اهدا می‌شود و رقابت در سه بخش استارت‌آپ‌ها، کسب‌وکارهای اجتماعی و ایده‌های نوآورانه است. برندگان علاوه بر دریافت جوایز نقدی، فرصت حضور در دوره‌های آموزشی بین‌المللی را پیدا کرده و این امکان را خواهند داشت تا ایده‌هایشان را در یک محیط بین‌المللی به ایده‌پردازان، کارآفرینان و سرمایه‌‌گذارانی از سراسر جهان ارائه کنند.

در رقابت تدکس کیش، کارآفرینانی که به‌دنبال سرمایه‌گذار هستند یا نیاز به آموزش‌هایی در خصوص چگونگی مدیریت و توسعه‌ی کسب‌وکار دارند، صاحبان کسب‌وکارهای اجتماعی که نفع مالی یا معنوی فعالیت‌شان به‌طور مستقیم یا غیرمستقیم به جامعه می‌رسد و یا حتی نوآورانی که تنها ایده‌ای خلاقانه و طرحی برای پیاده‌سازی در ذهن دارند، می‌توانند شرکت کنند.

برندگان جایزه‌ی تدکس کیش که اسامی آنها در طی برگزاری همایش اعلام خواهد شد، در دوره‌ی یک تا سه ماهه‌ی شتاب‌دهنده‌های کسب‌وکار داخلی و خارجی، از جمله در «سیلیکون ولی» (خاستگاه بسیاری از استارت‌آپ‌های مطرح دنیا) شرکت می‌کنند. همچنین آن‌ها فرصت استفاده از دوره‌های آموزشی در راستای اجرا و توسعه‌ی کسب‌وکار خود خواهند داشت. در همین حال نمایندگانی از هر تیم، با تامین کل هزینه‌ به همایش بریج برلین ۲۰۱۵ (بزرگ‌ترین گردهمایی کارآفرینان ایرانی از سراسر جهان) اعزام می‌شوند.

مهلت ثبت‌نام در رقابت تدکس کیش تا ۳۰ بهمن ۱۳۹۳ است. علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص ثبت‌نام و جوایز به آدرس  tedxkish.com مراجعه کنند.


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار