دومین مرحله‌ی تمرینات تیم ملی فوتبال هفت نفره؛

عماری: درخشیدن در جام جهانی تنها هدف ماست

رئیس انجمن فوتبال گفت: در مرحله‌ی اول با 21 بازیکن تمرینات را شروع کردیم که با جذف 3 نفر، مرحله‌ی دوم تمرین با 18 نفر بازیکن بگزار می‌شود.

مسعود عماری، در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، در رابطه با تمرینات تیم فوتبال و زمان برگزاری مسابقات اظهار داشت: این اردو آخرین اردوی تیم ملی است و ادامه‌ی تمرینات بعد از نیمه‌ی دوم فروردین ماه برگزار می‌شود. زیرا رقابتهای جهانی فوتبال خرداد ماه سال آینده به میزبانی انگلستان می‌باشد.

وی بیان کرد: تمرینات در دو نوبت صبح و بعد از ظهر برگزار می‌شود که در نوبت صبح کار با توپ و در نوبت بعد از ظهر تمرینات آمادگی جسمانی انجام می‌شود.

وی تاکید کرد: اسامی ملی پوشان و استان‌های آن‌ها به شرح زیر است: مسلم اکبری، مسلم خزایی، غلام نجفی، مهران نکویی، جاسم بخشی،بهنام سهرابی از کرمانشاه، بابک صفری، حسن صفری، حسین تیزبر، عبدالرضا کریمی‌زاده، مهدی جمالی از بوشهر، احسان غلامحسین‌‌پور از فارس، رسول آتش‌افروز، صادق حسنی از گیلان و مرتضی حیدری، هاشم رستگاری از تهران، محمد خراط از مازندران، فرزاد مهری از مرکزی در این مسابقات حضور خواهند داشت.

وی ادامه داد: علی روزبهانی به عنوان سرمربی و حسین رحمانی به عنوان مربی هدایت تیم را بر عهده دارند.

وی در پایان افزود: ملی پوشان هفت نفره در روز جمعه 8 اسفند ماه وارد تهران می‌شوند و تمرینات آنها از 9 تا 15 اسفند ماه در ورزشگاه شهید شیرودی  تهران برپا خواهد شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار