سرپرست شهرداری منطقه11 به باشگاه خبرنگاران خبر داد:

نظارت نقطه‌ای آموزش تفکیک زباله از مبدا در منطقه 11

سرپرست شهرداری منطقه11 از برگزاری آموزش نقطه به نقطه تفکیک زباله از مبدا درواحدهای صنفی و مجتمع‌های مسکونی ناحیه 1 منطقه11 خبر داد.

نصرالله آبادیان سرپرست شهرداری منطقه11 در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به نظارت نقطه‌ای آموزش تفکیک زباله از مبدا اظهار کرد: عزم جدید مدیریت شهری برای حفاظت از زمین و حمایت از کمپین آسمان آبی، زمین پاک مسئولیت پذیری و مشارکت تمام اقشار جامعه از مهمترین راهکار برای برون رفت از معضل نابودی زمین به وسیله زباله است که با آموزش تفکیک زباله از مبدا می تواند این امر اهمیت بسیاری داشته باشد.

وی در ادامه افزود: ناحیه یک منطقه11 با توجه به همین ویژگی‌ها به عنوان ناحیه پایلوت انتخاب شده و طرح آموزش نقطه به نقطه برای تمامی واحدهای صنفی و مجتمع‌های مسکونی و آموزشی به اجرا درآمده است.

آبادیان با اشاره به اینکه ملاک اثربخشی این آموزش‌ها محسوس بودن نتایج حاصل از آن است تصریح کرد: این موضوع باید اثر خود را در کیفیت رفتار شهروندان در مواجهه با معضلات زیست محیطی نشان دهد و در زندگی ساکنان منطقه مورد توجه قرار گیرد.

وی در پایان گفت: شهردار و جمعی از معاونین و مدیران منطقه11 با حضور در محله‌های شمالی منطقه و گفتگو با شهروندان به ارزیابی آموزش‌های ارائه شده و بررسی کمی و کیفی مشارکت آنان در تفکیک زباله از مبدا پرداختند.

انتهای پیام/

 

برچسب ها: نظارت ، زباله ، تفکیک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار