تبلیغ جدید ضداسرائیلی در اتوبوس‌های آمریکا + عکس

گروه مسلمانان آمریکایی حامی فلسطین موسوم به "AMP" در تبلیغی جدید در اتوبوس‌های آمریکا خواستار توقف کمک‌های آمریکا به اسرائیل شد.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از روزنامه "هاآرتص"، گروه مسلمانان آمریکایی حامی فلسطین که پیش‌تر در ایستگاه‌های مترو نیویورک تبلیغ‌هایی را مبنی بر محکوم کردن اسرائیل به آپارتاید، در تبلیغی تازه خواستار توقف کمک‌های آمریکا به اسرائیل شدند.

آخرین تبلیغ گروه آمریکایی حامی فلسطین

این گروه مستقر در واشنگتن روز چهارشنبه آخرین تبلیغش را منتشر کرد که در آن سخنرانیِ آتی نتانیاهو در کنگره را هدف قرار داده است. این گروه قصد دارد این تبلیغ را در اتوبوس‌ها به نمایش بگذارد.

این تبلیغ جمله‌ای از نتانیاهو را نشان می‌دهد که در سال 2001 بیان کرد، در حالی که نمی‌دانست از او فیلم‌برداری می‌کنند. در ادامه‌ی این تبلیغ آمده است: "بی‌احترامی را متوقف کنید - کمک‌های آمریکا به اسرائیل را پایان دهید."

در جای دیگری از این تبلیغ عکس نتانیاهو نشان داده شده است که در آن پلاکاردی را در دست گرفته است و محتوای پلاکارد تغییر یافته است. در این پلاکارد و خطاب به کنگره‌ی آمریکا، برنامه‌ی اسرائیل تیک خورده است، در حالی که برنامه‌ی آمریکا با ضربدر قرمز نشان داده شده است.

در سال 2013 مسلمانان آمریکایی حامی فلسطین (AMP) تبلیغی را در ایستگاه‌های مترو نیویورک نصب کردند که در آن نوشته شده بود: "آمریکایی‌ها هر سال 3 میلیارد به اسرائیل می‌دهند! اکنون به آپارتاید پایان دهید! کمک‌های آمریکا به اسرائیل را متوقف کنید."



انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار