همایش ورزشهای همگانی برگزار شد

همایش تجلیل از پیشکسوتان و استاد و مربیان ورزش همگانی با همت هیئت تهران امروز در ساختمان شهرداری برگزار گردید.

همایش ورزشهای همگانی برگزار شدبه گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، در ابتدای جلسه ولی ا... شجاع پوریان رئیس هیئت  ورزشهای همگانی ضمن خیر مقدم به مدعوین میلاد حضرت زینب (س) را تبریک گفت.

دارابی سرپرست فدراسیون ورزشهای همگانی از تمام پیشکسوتان و بزرگان و مسئولانی که در تمام این سالها در رشد و پیشرفت این رشته ورزشی کمک فراوانی انجام داده و به مردم خدمت کردند تقدیر و تشکر کرد و گفت: نیروی انسانی در هر کشوری سرمایه اصلی به حساب می آیند و باید سلامتی آنها مورد توجه قرار گیرد تا بتوانیم جامعه ای پر نشاط و شادابی داشته باشیم و از تمام ظرفیتهای خود به نحو شایسته ای استفاده کنیم و مربیان و اساتید این رشته ورزشی در حقیقت سفیران سلامتی جامعه هستند.

ائمه معصومین هم بر سلامت جامعه ای تاکید زیادی داشته‌اند در ادامه حجت ا... دارابی اشاره کرد که برای شناساندن مردم با ورزش های همگانی باید فرهنگ اجتماعی مردم را رشد دهیم که عامه مردم به این نتیجه برسند که نیازمند فعالیت و جنب و جوش هستند، نه تنها فدراسیون ورزش های همگانی و وزارت ورزش بلکه تمام سازمانهای زیر ربط مانند شهرداری، آموزش و پرورش نیز در این امر باید ما را کمک مساعدت نمایند.

رضایی مسئول ورزش شهرداری در ادامه جلسه اظهار کرد: در توسعه ورزشهای همگانی اقدام های وسیعی انجام شده  ولی نیاز به برنامه ریزی منظم و هدفمندتری است و باید برای برگزاری مسابقات در محلات از تمام ظرفیتهای تمام مناطق تهران استفاده شایسته ای به عمل آوریم و از مسجد نیز در این امر می توانیم کمک بگیریم و دروازه ورزش را به روی نوجوانان که در معرض آسیب های اجتماعی هستیم بازیکنم و به فرموده مقام معظم رهبری ورزش همگانی دامنه کوه، قهرمانی قله آن به حساب می آید.

برخی از مسئولان انجمن ها در پایان جلسه به مشکلات خود و دغدغه های خود پرداختند و خواستند انجمن ها آن به فدراسیون تبدیل شود که از مسئولان ورزشی در حد توانشان قول مساعدت گرفتند.

انتهای پیام/

برچسب ها: ورزش ، فدراسیون ، هیئت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار