سرکسیه کردن خانم‌ها مثل آب خوردن/ فروش گچ بجای دارو

افرادی که در دام شیادی افراد متقلب گرفتار می‌شوند، و به صورت خودسرانه این داروهای تبلیغاتی را خریداری و مصرف میکنند دچار عوارضی نظیر نارسایی‌های قلبی، عروقی، چشمی ، اختلالات روانی و...میشوند.

////////////////////محسنی/جمعه//
به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران ماهواره به عنوان یکی از فراگیرترین و موثرترین وسایل ارتباط جمعی، اثرات کوتاه مدت و دراز مدتی كه همیشه دارای اهمیت بوده، داشته و با گذشت زمان و تغییرات اساسی در شرایط اقتصادی، اجتماعی و سیاسی کشور و جهان، هرروز به این ضرورت افزوده می شود. 

همچنین اگر در گذشته فقط چند شبکه ماهواره ای فارسی با جهت گیری و اهداف سیاسی خاص وجود داشت،اما در چند سال اخیر شبکه هایی با اهداف کاملا متفاوت بوجود آمده اند و در مدت زمان بسیار محدود مخاطبان بسیاری را در بین مردم را به خود اختصاص داده اند.

امروزه ماهواره با حملات تبلیغاتی کالاهای نامرغوب سلامت انسان در خطر انداخته است، تمام تبلیغات شبكه هاى ماهواره اى فارسى زبان، به صورت مداوم رصد مى شود واغلب داروهاى تقلبى را تبلیغ میکنند ، چند سالی است که بازار کالاهایی که از طریق شبکه های ماهواره ای تبلیغ می شوند، حسابی داغ شده است و در این میان کالاهای متفاوت با کاربری های گوناگون به دست مردم می رسد.

جالب است که گاهی تبلیغ های ماهواره با جملاتی چون درمان قطعی سفیدی مو، رفع چین و چروک، افزایش قد، درمان کامل لک صورت و بسیاری جملات مشابه و حتی نحوه نگارش و زیرنویس ها یا بیان گوینده و تصاویر ارائه شده از نتایج کاذب داروها، درمان و وسائل پزشکی آنقدر وسوسه انگیز میباشد که گاهی حتی مخاطبین سرسخت و منطقی را به چنان شوق و ذوقی میاورد که مجبور میشوند برای یکبار هم شده یکی از این تبلیغات را عملا بیازمایند تا از واقعیت موضوع مطلع شوند.

گفتنی است،  افرادی که  در دام شیادی افراد متقلب گرفتار می‌شوند و به صورت خودسرانه این داروهای تبلیغاتی را خریداری ومصرف میکنند دچار عوارضی نظیر نارسایی‌های قلبی، عروقی، چشمی ، اختلالات روانی و...میشوند،‌ چراکه پزشکان طی گزارشات متعدد اعلام کرده‌‌اند این دارو‌ها با مواد شیمایی و فرمول‌های خارج از علم نوشته شده، تهیه و تولید می‌شود و تنها در این دارو‌ها سود کلانی برای سودجویان پنهان شده است.

چند نفر ازخریداران ساده لوح ،این داروهای تقلبی ، شكایت‌هایی عنوان كرده‌اند و مدعی شده اند که وقتی با پرداخت مبالغی گزاف داروی مورد نیاز خود را دریافت كرده‌اند، متوجه شده‌اند برخلاف تبلیغات ارائه شده در شبكه‌های ماهواره‌ای، این داروها كارایی لازم را ندارد و تقلبی است.

بین این شاکیان زن جوانی که با حضور در پلیس آگاهی تهران شکایت خود را اینگونه اعلام کردکه  از كوتاهی قد رنج می‌بردم تا این كه با مشاهده تبلیغ داروی افزایش قد در یكی از شبكه‌های ماهواره‌ای، بدون لحظه‌ای تفكر و تحقیق، درباره صحت و سقم ادعاهای فروشنده و تصاویری كه از بلند شدن قد به نمایش درمی‌آمد، با شماره تلفنی كه زیر آگهی درج شده بود، تماس گرفتم، و سپس با پرداخت 250 هزار تومان  به پیک موتوری یك بسته قرص دراختیارم قرار گرفت،اما متوجه شدم به جای قرص مقداری گچ در بسته هست و زمانی كه بار دیگر با شماره فروشندگان داروهای تقلبی تماس گرفتم تا داروی فروخته شده را پس بگیرند، به من ناسزا گفته و تلفن را قطع كردند و در تماس‌های بعدی نیز به تلفن‌هایم پاسخ ندادند.

 در پی این شكایت و چندین فقره شكایت مشابه دیگر، موضوع در دستور كار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت تا در این خصوص اقدام قانونی انجام شود.

در آخر رئیس پلیس آگاهی تهران با هشدار به مردم، از آنها درخواست كرد به وعده‌های فریبنده افراد شیادی كه شبكه‌های ماهواره‌ای را وسیله‌ای برای كلاهبرداری خود قرار داده‌اند، توجه نكنند.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار