اوحدی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران؛

اعلام آخرین اخبار از صدور روادید و جابجایی پروازهای عمره

رئیس سازمان حج و زیارت به تشریح آخرین وضعیت از روند صدور روادید و جابجایی پروازهای کاروان های عمره پرداخت.

اعلام اخرین اخبار از صدور روادید و جابجایی پروازهای عمرهسعید اوحدی رئیس سازمان حج و زیارت در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، با اشاره به مشکل ایجاد شده در روند صدور روادید عمره اظهار کرد: در حال حاضر به علت کاهش 50 درصدی صدور روادید عمره مجبور به جابجایی بخشی از پروازهای کاروان های عمره شده ایم. 
 
وی در ادامه افزود: برهمین اساس به دلیل نداشتن ویزای کافی پروازهای 10 کاروان عمره که قرار بود روز گذشته (پنجشنبه) به سرزمین وحی اعزام شوند، جابجا شد. 
 
اوحدی با بیان اینکه این کاروان ها از استانهای تهران، خراسان رضوی، گلستان و یزد است، تصریح کرد: تاریخ جدید پروازهای این کاروان ها مشخص و به اطلاع زائران رسیده است. 
 
رئیس سازمان حج و زیارت در خصوص پروازهای امروز گفت: با تلاش های صورت گرفته تعداد ویزای کافی برای زائران امروز (جمعه) دریافت شده است و این کاروان ها بدون هیچ مشکلی به سرزمین وحی اعزام می شوند. 
 
اوحدی با اشاره به اینکه وضعیت پرواز سایر کاروان ها در حال بررسی است، تاکید کرد: سازمان حج و زیارت و وزارت امور خارجه تاکنون تمام تلاش خود را کرده اند و ما منتظریم که طرف عربستانی با رفع مشکل صدور روادید به شعار"خدمت به زائر شرف و عبادت است" عمل کنند. 
 
وی در پایان تاکید کرد: در حال حاضر مذاکرات برای عادی شدن وضعیت اعزام زائران عمره به سرزمین وحی در حال انجام است.
 
انتهای پیام/ 

برچسب ها: اخبار ، جابجایی ، پرواز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار