قهرمان سال رقابت های دریفت اتومبیلرانی:

رقابت های دریفت هر مرحله درسال بهتر برگزار می شود

شهاب پیشانی دار گفت: در هر مرحله از سال که رو به جلو پیش می رویم شاهد پیشرفت بهتری از رقابت های دریفت هستیم.

شهاب پیشانی دار در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود : سال 83 از هیأت اتومبیلرانی استان خوزستان وارد رقابت های اتومبیلرانی شدم و به صورت حرفه ای در دو رشته رالی و دریفت فعالیت دارم.

وی ادامه داد: مسابقه روز جمعه 8 اسفند سومین راند قهرمانی کشور بود که متاسفانه در مرحله اول آن به دلیل نقص فنی خودرو نتوانستم مقام کسب کنم ولی در مرحله بعد به لطف خدا و حمایت خانواده ام به سکوی دوم رسیدم و شکر خدا در مرحله آخر نیز توانستم حکم قهرمانی را بگیرم که در واقع قهرمانی سال محسوب می شود.

قهرمان دریفت کشور درباره سطح برگزاری این مسابقات عنوان کرد: خداروشکر در هر مرحله و در هر سالی که رو به جلو پیش می رویم از لحاظ کیفیت مسابقات ، داوری و تیوتینگ و تجهیز خودرو شاهد پیشرفت خوبی هستیم و امیدوارم در سال آینده هم بهتر از این مسابقات را برگزار کنیم  تا بتوانیم به مسابقات آسیایی و جهانی نزدیک شویم.

وی درباره نحوه داوری مسابقات و اعتراضاتی که برخی رانندگان به این امر دارند تصریح کرد: در هر مسابقه ای و هر رشته ای اعتراض وجود دارد به طور مثال سال گذشته من دوم شدم در صورتی که فکر می کردم که به مقام اول برسم ولی در نهایت داور است که امتیاز می دهد و او یک فرد نیست بلکه یک تیم داوری هستند که تمام موارد را بررسی می کنند و می بینید که در فوتبال هم به همین صورت است و اگر همه راضی باشند که مسابقه در واقع مسابقه نمی شود.

وی درباره برنامه سال آینده خود افزود : به دلیل اینکه ساکن اهواز و در کار اداری شاغل هستم به سختی در هر مسابقه شرکت می کنم وفعلا تصمیمی ندارم و باید درباره برنامه سال آینده با خانواده ام مشورت کنم زیرا احتمال عدم حضورم وجود دارد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: رشته های اتومبیلرانی هزینه های زیادی دارند و کار در آنها سخت است و هیأت های استانی نیز بودجه زیادی برای حمایت از رانندگانشان ندارند به همین دلیل احتمال حضورم در رقابت های سال آینده کم رنگ است ولی بازهم باید ببینیم چه چیزی پیش خواهد آمد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار