ساری ؛

به خاطر خاموش بودن اسکوبرت بازی را ادامه ندادیم

مدیرعامل تیم فوتسال شهروند ساری گفت: به خاطر خاموش بودن اسکوبرت سالن حاضر به ادامه بازی نشدیم.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری ، سعید نجاریان درباره ناتمام ماندن بازی دو تیم شهروند ساری و شهرداری ساوه تصریح کرد: اسکوبرت سالن خاموش شد و ما هم بر اساس قانون حاضر به ادامه بازی نشدیم.

وی با اشاره به اینکه تیم میزبان موظف است در قبال برگزاری بازی رسمی تمام نکات و قوانین را رعایت کند، افزود: براساس قوانین سازمان لیگ اسکوبرت سالن باید روشن باشد تا مسابقات لیگ برتر فوتسال برگزار شود.

مدیرعامل تیم فوتسال شهروند ساری با بیان اینکه ساوه میزبان خوبی برای ما در این بازی نبود، ابراز داشت: تیم شهروند با یک گل از حریف پیش بود ولی میزبان کار کرد تا اسکوبرت سالن را خاموش کنند و بازی را به حاشیه بکشانند.

نجاریان با اشاره به اینکه گل تیم میزبان در وقت غیر قانونی به ثمر رسید، اذعان داشت: پس از اینکه اسکوبرت ورزشگاه خراب شد یک دقیقه از بازی باقی ماند که در این یک دقیقه دو تیم چندین دقیقه بازی کردند تا اینکه تیم شهرداری ساوه به گل رسید.

وی با بیان اینکه ما بر اساس ضوابط و اساس نامه فدراسیون حاضر به ادامه بازی نشدیم، افزود: منتظر گزارش ناظر بازی و رای از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال هستیم.

به گزارش فارس،بازی دو تیم فوتسال شهروند ساری و شهرداری ساوه که در نیمه نخست با تساوی یک بر یک رسید بازیکنان تیم شهروند به خاطر خرابی اسکوبرت ورزشگاه حاضر به ادامه بازی در نیمه دوم نشدند.

انتهای پیام/ زا
برچسب ها: خاطر ، خاموش ، فوتسال ، بازی ، ساری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.