مجمع عمومی فدراسیون اسکیت برگزار شد

مجمع عمومی فدراسیون اسکیت باحضور معاون ورزش حرفه ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان، دبیر کل کمیته ملی المپیک، مدیرکل دفتر مشترک فدراسیون های ورزشی و رییس فدراسیون و اعضای مجمع عمومی برگزار شد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، این مجمع در سالن آکادمی ملی المپیک آغاز شده و اعضای مجمع در جریان روند فعالیت ها و برنامه های فدراسیون قرار گرفتند.

نصراله سجادی معاون ورزش حرفه ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان، شاهرخ شهنازی دبیر کل کمیته ملی المپیک، احمد گواری مدیرکل دفتر مشترک فدراسیون های ورزشی، دکتر فریبا محمدیان رییس فدراسیون، محمد رضا صادقی و  دکتر فروغ فتاحی  نایب رییس آقایان و بانوان، بازرس، خزانه دار و سایر اعضای مجمع حضور دارند.

در ابتدای این مجمع پس از قرائت آیاتی چند از کلام الله مجید، کلیپی از اهم فعالیت های فدراسیون و رشته های تحت پوشش پخش شد و پس از آن روسای هیات های استانی و نمایندگان حاضر در دراین جمع به ایراد مطالب پرداختند.

در ادامه این برنامه از بهروز کمانگر خزانه دار فدراسیون که به دلیل بازنشستگی استعفای خود را اعلام کرده بود تقدیر و تشکر شد و با حکم  محمدیان وی به عنوان مشاور مالی فدراسیون اسکیت منصوب شد.


انتهای پیام/
برچسب ها: مجمع ، عمومی ، اسکیت ، ورزش ، سجادی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار