ذوالفقار نسب: فوتبال ما از تفکرات و دانش روز فاصله دارد

کارشناس فوتبال گفت: به نظرم فوتبال ما هنوز نتوانسته شرایط خودش را با فوتبال بین المللی هماهنگ کند و از تفکرات و دانش روز فاصله دارد.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران بیژن ذوالفقار نسب در گفتگو با رادیو ورزش درباره اینکه چرا تیم ها در لیگ قهرمانان آسیا موفق نمی‌شوند اظهار داشت: همان  طور که نظاره گر هستیم  فوتبال در آسیا تقریبا از سال 1990 متحول شده است و رویکرد جدیدی نسبت به قبل در آن بوجود آمده و در حال حاضر این مساله در بیشتر تیم‌ها از جمله ژاپن، کره، ازبکستان  و حوزه خلیج فارس دیده می‌ود و همه این تیم‌ها بر اساس یک برنامه ریزی صحیح فوتبالشان را دنبال می‌کنند. 

همچنین مدیریت و سرمایه گذاری را در راس کار خود قرار دادند اما متاسفانه فوتبال ما کماکمان بر اساس یک رویکرد سنتی اداره می‌شود و از طرفی دیگر سرمایه گذاری چه از لحاظ مادی و معنوی در فوتبال را نظاره گر نبودیم. 

وی بیان کرد: باید بگویم که حداکثر سرمایه گذاری‌هایی که در فوتبال ما صورت گرفته بوده و این مساله معمولا  به صور ت مقطعی  بوده  است و از طرفی دیگر ما کماکمان بر مدار اداره لیگ فوتبال سنتی  مبتنی بر تفکرات  و داده‌های سال قبل عمل می‌کنیم اما در سایر کشور  این مسائل وجود ندارد و همه چیز بر اساس  اصول صورت می‌گیرد. 
 
ذوالفقار نسب تصریح  کرد:  متاسفانه در حال حاضر ما نمی‌توانیم از  ظرفیت‌ها و پتانسیل ها بسیار بالای نیروی انسانی فوتبال دوست در ایران به نحو‌الحسن استفاده کنیم که این  موضوع برای فوتبال ما جالب نیست. 

کارشناس  فوتبال گفت: من معتقد هستم که فوتبال ما هنوز نتوانسته به روز  شود و خودش  را با شرایط فوتبال بین المللی هماهنگ کند و از تفکرات و دانش روز فاصله دارد. 

انتهای پیام/  
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار