بلوطی: جودوکاران اعزامی به گرجستان به زودی مشخص می‌شوند

دبیر فدراسیون جودو و کوراش گفت: مرحله دوم انتخابی تیم ملی جودو کیفیت خوبی داشت و نفرات اعزامی به گرجستان تا چند روز دیگر مشخص می‌شوند.

محمد بلوطی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: دیروز مسابقات خوبی برگزار شد و افرادی که در انتخابی شرکت کرده بودند در سطح بالایی بودند و امیدواریم با تمرینات و طراحی برنامه ریزی خوب نتیجه خوبی بگیریم.

وی در خصوص نفرات اعزامی به مسابقات گرجستان تصریح کرد:‌ طبق مسابقه انتخابی که روز گذشته برگزار شد، نظر شورای فنی و همچنین نظر کادر فنی تیم اعزامی مشخص می‌شود که اسامی آن‌ها تا چند روز آینده اعلام خواهد شد. در این مسابقه 20جودو کار حضور داشتند که مرحله دوم انتخابی بود و به صورت دوره‌ای برگزار شد.

بلوطی همچنین اذعان داشت: سعید مولایی در انتخابی دیروز در وزن 81کیلوگرم شرکت کرد و نشان داد که جودو کار شش دانگ خوبی شده و می‌توان به آینده او امیدوار بود. ما برای مولایی خیلی زحمت کشیدیم، مخصوصا آرش میر اسماعیلی که حتی با زبان روزه هم با او کار می‌کرد و الان نتیجه آن زحمات  مشخص می‌شود، اگر در اینچئون مدال می‌گرفتیم با جودو این طور برخورد نمی‌شد، ما برای آینده برنامه داریم و به این تیم امیدواریم.

دبیر فدراسیون جود  کوراش تاکید کرد: مسابقات جودو کارگران هم از سطح بالایی برخوردار بود که توسط آقای سعید قمی در چالوس برگزار شد و تیم‌های خراسان شمالی و مازندران شرکت موثر و قدرتمندی داشتند. باید در این جا به آقای سعید قمی خدا قوت بگویم و از وی تشکر کنم او برای جودو و مخصوصا جودو کارگران زحمات بسیار زیادی کشده و تلاش او تاثیر مثبتی در جامعه جودو خواهد داشت.

وی در پایان خاطر نشان کرد: با حمایت مسئولان می‌توان جودو را متحول کرد و امیدواریم بتوانیم در مسابقات آینده نتایج خوبی کسب کنیم.

انتهای پیام/
برچسب ها: بلوطی ، جودو ، کوراش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار