آخرین اخبار از باشگاه لیورپول

لیورپول 25 میلیون پوند برای جذب مهاجم یووه می‌پردازد

سران باشگاه لیورپول برای پرداخت مبلغ 25 میلیون پوند بابت انتقال آلوارو موراتا مهاجم یوونتوس به آنفیلد اعلام آمادگی کردند.

لیورپول 25 میلیون پوند برای جذب مهاجم یووه می‌پردازدبه گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران به نقل اسکای اسپرت آلوارو موراتا تابستان گذشته از باشگاه رئال مادرید در ازای مبلغ 20 میلیون پوند به یوونتوس منتقل شد او در 19 بازی این فصل سری آ حضور داشت و 6 گل برای یوونتوس به ثمر رساند حالا باشگاه لیورپول مشتری پروپا قرض موراتا شده و امیدوار است با ارایه پیشنهاد 35 میلیون پوندی به یوونتوس بتواند این مهاجم جوان را در فصل تابستان به آنفیلد منتقل کند.

البته لیورپول تنها مشتری آلوارو موراتا نیست بلکه آرسنال هم برای به خدمت گرفتن مهاجم جوان ابزار علاقه کرده است.

موراتا درباره این پیشنهادات گفت: تابستان گذشته هم از جانب باشگاه‌های انگلیسی پیشنهاداتی دریافت کرده بودم اما پیوستن به یووه را انتخاب کردم. در تمام مدت تابستان گذشته به تنهایی تمرین می‌کردم و منتظر بودم شرایطی فراهم شود تا به تورین بروم.

جالب آنکه حتی کارلوآنچلوتی سرمربی رئال مادرید هم بار دیگر خواستار به خدمت گرفتن موراتا شده و 25 میلیون پوند برای بازگرداندن او به رئال در نظر گرفته است.

*جوآلن: لیورپول بدون سوارز تیم بهتری است

ملی‌پوش اهل ولز تیم لیورپول معتقد است قرمزها بدون حضور لوییز سوارز به تیم بهتری تبدیل شده است.

لوییز سوارز درزمان حضور در باشگاه لیورپول 2 مرتبه به عنوان بهترین فوتبالیست سال انتخاب شد او فصل گذشته 31 گل به ثمر رساند و برترین گلزن فصل شد.

با این حال جو آلن اطمینان دارد لیورپول بدون حضور سوارز موفق‌تر است و گفت: در ابتدای فصل همه نگران چگونگی جبران جای خالی سوارز بودیم اما گذشت زمان نشان داد توانستیم با این مسئله کنار آمده و به راه خود ادامه دهیم. ما مشکلاتی بابت مصدومیت چند بازیکن داشتیم اما سیستم بازی به طوری در لیورپول تغییر کرده که تمام بازیکنان به یک اندازه نقش تاثیرگذار در زمین دارد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار