تذکر آباد در جلسه علنی شورای شهر؛

نصب دکل بر روی پست برق برازنده شهر تهران نیست/ خدمات بازنشستگی شهرداری الگوی دیگر سازمان‌ها شود

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: نصب دکل‌های برق بر روی پست‌های برق علاوه بر اینکه برازنده شهر تهران نیست، خطرات زیادی را نیز به همراه دارد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، معصومه آباد عضو شورای اسلامی شهر تهران در یکصد و سی و هفتمین جلسه علنی شورای شهر که صبح امروز در تالار شورا برگزار شد، با اشاره به تذکری در خصوص نصب دکل‌های برق بر روی پست‌های برق اظهار کرد: این مسئله چندین بار توسط رئیس شورا مطرح شده است اما متاسفانه هنوز شاهد نصب دکل‌های اداره برق بر روی پست‌های برق هستیم که این مورد منظر و امنیت شهری را به خطر می‌اندازد.

وی ادامه داد: بعد از تذکر رئیس شورای اسلامی شهر تهران در خصوص عدم نصب دکل‌های برق متاسفانه شاهد نصب 42 مورد از این دکل‌های برق در سطح شهر هستیم.

آباد با اشاره به بهره برداری اقتصادی از این مسئله عنوان کرد: این فضاها در اختیار سازمان‌های آب و برق قرار گرفته است تا به شهروندان خدمت رسانی داشته باشند اما متاسفانه از این مسئله بهره برداری اقتصادی شده و شاهد انعقاد قرارداد سازمان برق با شرکت رایتل به منظور نصب این دکل‌ها با رویکرد بهره برداری اقتصادی هستیم.

عضو شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به اینکه متاسفانه شاهد نصب این دکل‌ها در کنار بزرگراه‌ها هستیم، افزود: این دکل ها خطرات زیادی را برای شهر و شهروندان به همراه دارد و در این مورد شاهد سوء استفاده از سوی سازمان مربوطه هستیم که امیدواریم مورد پیگیری قرار گیرد، چرا که برازنده شهر تهران نیست.

آباد در تذکر دوم خود به خدمات ویژه بازنشستگی شهرداری تهران اشاره کرد و گفت: در بازدید اخیر خود از بازنشستگی شهر تهران شاهد خدمات ویژه این مرکز به بازنشستگان شهرداری بودم که خوشبتخانه 20 خدمت متنوع در طبقه همکف به کارمندان خود ارائه می‌داد.

وی با اشاره به اینکه 50 درصد از بازنشستگان حقوقی معادن یک میلیون و 200 هزار تومان دریافت می‌کنندکه این رقم زیر خط فقر است،  عنوان کرد: این سازمان برای این دسته از بازنشستگان خود تسهیلاتی در طبقه همکف برای بهبود شرایط آنان در نظر گرفته و در حال حاضر ارائه می‌دهد که امیدواریم از سوی سازمان‌های دیگر نیز الگوبرداری و اجرا شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار