علیپور آخرین وضعیت کودکان مجروح را تشریح کرد

شرایط سخت قربانیان انفجار مین/ "محمد باباخانی" به تهران منتقل شد

مدیر روابط عمومی اورژانس کشور آخرین وضعیت کودکان را که در حادثه انفجار مین دچار مجروحیت شده‌اند، تشریح کرد.

علیپور آخرین وضعیت کودکان مجروح را تشریح کرد/ قربانیان انفجار مین در شرایط سختی به سر می‌برندبه گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، در ساعت 17 عصر روز یکشنبه  5 دانش آموز دبستان عشایری مهران از توابع استان ایلام در منطقه کنجانچم که در حال بازی در مناطق دشتی بودند، به علت انفجار مین دچار مجروحیت شدید شدند.

مهین علی پور مدیر روابط عمومی اورژانس کشور گفت‌و‌گو با خبرنگار ما به تشریح آخرین وضعیت این کودکان پرداخت که در ادامه می‌خوانید.

محمد مهدی کلیان، 12 ساله: دچار سوختگی 70 درصدی از ناحیه شکم و قطع مچ پا؛ هم اکنون این کودک قربانی پس از طی طول درمان در بیمارستان ایلام، جهت درمان تخصصی با بالگرد اورژانس به بیمارستان طالقانی اهواز منتقل شد.

امیر محمد پیکانی 9 ساله: سوختگی 50 درصد از ناحیه صورت و اندام فوقانی؛ وی جهت درمان تخصصی با بالگرد اورژانس از بیمارستان ایلام به بیمارستان طالقانی اهواز منتقل شد.

محمد باباخانی 7 ساله: دچار پارگی قرنیه و سوختگی سطحی از ناحیه صورت؛ وی از بیمارستان امام خمینی (ره) به بیمارستان حضرت رسول (ص) تهران منتقل شد و هم اکنون پزشکان درتلاش برای درمان این کودک قربانی هستند.

علیرضا پیکانی 11 ساله و مهدی باباخانی 8 ساله: تمامی بدن این دو کودک 35 درصد دچار سوختگی شده است؛ آنان نیز جهت درمان تکمیلی به بیمارستان طالقانی اهواز منتقل شدند.

به گفته علیپور وضعیت این کودکان در شرایط حاد می‌باشد و در صورت تشخیص پزشکان معالج، چهار کودک دیگر نیز جهت ادامه درمان به تهران منتقل می‌شوند.

گفتنی است، این دانش آموزان در زمان استراحت از کلاس درس مدرسه بودند که دچار چنین حادثه‌ای شدند و همچنین مسئولان آموزش و پرورش نیز با حضور در بیمارستان ایلام خواستار رسیدگی ویژه پزشکان به روند درمانی این کودکان شدند.

لازم به ذکر است، این مدرسه عشایری که کودکان حادثه دیده در آن تحصیل می‌کردند، از آبان‌ماه تا 15 فروردین به صورت کوچ‌رو در شیفت صبح به فعالیت آموزشی می‌پردازد و کل دانش‌آموزان این مدرسه 6 نفر بودند که 5 نفر از آنان در این حادثه دلخراش زخمی شدند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار