معاون برنامه ریزی توسعه شهری و امور شورای شهرداری تهران خبر داد؛

کاهش 98.5 درصدی همایش‌های شهرداری در سال 93

معاون برنامه ریزی توسعه شهری و امور شورای شهرداری تهران، گفت: در سال 93 تمام همایش‌هایی که شهرداری تهران حامی آن بود تا 98.5 درصد صرفه جویی مالی داشته است.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، محمود صلاحی معاون برنامه ریزی توسعه شهری و امور شورای شهرداری تهران در ادامه یکصد و سی و هفتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به صرفه جویی‌های شهرداری در سال 93، اظهار کرد: همایش‌هایی که شهرداری حامی آن‌ها بود، تا 98.5 درصد کاهش داشته و با اطمینان می‌توانم بگویم که در سال 93 صرفه جویی کامل را لحاظ کرده‌ایم.

وی با بیان اینکه جذب نیرو در سال 93 بسیار کنترل شده بود و در این سال کمترین جذب نیرو را داشته‌ایم، عنوان کرد: شهرداری تهران سه دوره مدیریت شهروند را تجربه کرده‌ است گر چه در چند سال گذشته معدل قیمت کالای شهروند نسبت به بیرون گرانتر بود، اما با اطمینان می‌گویم که این معدل کاملا با فضاهای بیرون از شهروند برابر شده و حتی قیمت کالاها 10 تا20 درصد ارزانتر  شده است و در حال حاضر فسلفه شهروند، فلسفه تعادل قیمت است.

صلاحی در پایان گفت: بودجه شهرداری تهران در تاریخ 30 دی ماه تحویل شورای شهر شده است و شورای شهر نیز بنا بود تا تاریخ 30 بهمن ماه بررسی و نظر نهایی خود را اعلام کند اما بررسی بودجه با تاخیر 12 روزه مواجه شده است که انتظار داریم این مسئله زودتر حل و فصل شود.

انتهای پیام/

برچسب ها: شورا ، شهر ، همایش ، شهرداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار