بندرعباس؛

استقلال خونسرخ در آستانه کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر فوتبال هرمزگان

تیم استقلال خونسرخ بندرعباس با پیروزی مقابل ستارگان بستانو در فاصله سه هفته مانده به پایان رقابتهای لیگ برتر فوتبال باشگاههای استان در آستانه کسب عنوان قهرمانی قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران بندرعباس در مهمترین بازی هفته بیست و سوم این رقابتها تیم استقلال خونسرخ با نتیجه ۲ بر یک از سد میزبانش تیم ستارگان بستانو گذشت و با کسب ۵۴ امتیاز صدرنشینی خود را حفظ کرد.تیم ستارگان بستانو جدی ترین تعقیب کننده استقلال خونسرخ در صدر جدول هم با این شکست با ۴۸ امتیاز در مکان دوم باقی ماند. بدین ترتیب تیم استقلال خونسرخ در صورت کسب ۴ امتیاز از سه مسابقه آینده و بدون در نظر گرفتن نتایج تیم ستارگان بستانو، قهرمان لیگ برتر فوتبال هرمزگان خواهد شد.

در دیگر بازی مهم دیروز هم تیم سهیلی جوان قشم مقابل شهرداری نوین بندرعباس با تساوی یک یک متوقف شد اما با کسب ۴۲ امتیاز در جایگاه سوم جدول رده بندی باقی ماند.

در سایر دیدارهای این هفته جبل بر شهرو ۳ بر صفر سیبه کوخرد را شکست داد، امید درگهان با نتیجه پر گل ۷ بر یک تیم قعر جدولی ملوان بندرعباس را در هم کوبید، اتحاد رودان با یک گل گازال جناح را مغلوب کرد و بازی تیم های ستاره انقلاب رودان با کشاورز میناب با تساوی یک یک و لمزان بندرلنگه با جنوب برکه دوکای پارسیان هم با تساوی بدون گل به پایان رسید.

انتهای پیام/ق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.