در نشست شورای مرکزی سازمان آزادی بخش فلسطین؛

محمود عباس: مخالف گروه‌های تروریستی که به نام اسلام عمل می‌کنند، هستیم

محمود عباس، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین در سخنانی در نشست شورای مرکزی سازمان آزادی بخش فلسطین اعلام کرد؛ مخالف گروه‌های تروریستی که به نام اسلام عمل می‌کنند، هستیم.

محمود عباس: مخالف گروه‌های تروریستی که به نام اسلام عمل می‌کنند، هستیم
به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران؛ شبکه تلویزیونی الحدث لحظاتی پیش در خبر فوری گزارش داد: محمود عباس، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین در سخنرانی خود در نشست شورای مرکزی سازمان آزادی بخش فلسطین «ساف» در رام الله گفت: ما از همه کشورها می‌خواهیم تا کشور فلسطین را به رسمیت بشناسند. 

عباس افزود: اسرائیل حق ندارد به اقدام کشورها در به رسمیت شناختن کشور فلسطین اعتراض کند. کشورها یکی پس از دیگری در حال به رسمیت شناختن فلسطین هستند. کشورهای اروپایی غیرقانونی بودن شهرک سازی اسرائیل را درک کرده‌اند. 

وی خاطر نشان کرد: ما مخالف تروریسم و همه گروه‌های تروریستی که به نام اسلام عمل می‌کنند، هستیم. ما اقدام داعش در سوزاندن معاذ الکساسبه خلبان اسیر اردنی و سربریدن مصریها را محکوم می‌کنیم.

وی اعلام کرد؛ راه حل سیاسی بهترین راهکاری برای حل بحران در این کشور است. 

عباس افزود: عده‌ای تلاش کردند ما را به جنگ در سوریه بکشانند تا ما به طرفی در این جنگ تبدیل شویم. ما در امور داخلی کشورهای عربی و غیرعربی دخالت نمی‌کنیم. 

وی خاطر نشان کرد: اگر جنبش حماس با برگزاری انتخابات موافقت کند من امروز دستور برگزاری آن را صادر خواهم کرد. من درک نمی‌کنم که چرا انتخابات برگزار نمی‌شود. اسرائیل به اقدامات نژادپرستانه و مخرب خود ادامه می دهد و می خواهد هزاران فلسطینی را به شیوه های مختلف از بیت المقدس خارج کند. 


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار