برادر و وکیل آيت الله نمر خبرها درباره تاييد حکم اعدام وی را تکذيب کردند

صادق الجبران وکیل شیخ نمر النمر مبارز شیعی در عربستان و نیز برادر وی محمد صحت اخبار منتشر شده در خصوص تجدید نظر و از سرگیری پرونده اعدام شیخ راتکذیب کردند.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از "القدس العربی"؛ صادق الجبران وکیل شیخ نمر النمر مبارز شیعی در عربستان و نیز برادر وی محمد صحت اخبار منتشر شده در خصوص تجدید نظر و از سرگیری پرونده اعدام شیخ را تکذیب کردند.

برادر و وکیل آيت الله نمر خبرها درباره تاييد حکم اعدام وی را تکذيب کردند

محمد النمر در صفحه توئیتر خود نوشته بود خبر تأیید حکم اعدام شیخ نمر صحت ندارد و ادامه داد که دادگاه جزائی [جنایی] پرونده شیخ نمر را بعد از پاسخ به برخی نکات بار دیگر به دادگاه تجدید نظر ارسال کرده و اتفاق تازه‌ای در پرونده رخ نداده است.

در همین راستا «صادق الجیران» وکیل شیخ نمر در صفحه توئیتر خود نوشت که بازگشت پرونده شیخ نمر از دادگاه جنائی به دادگاه تجدید نظر بعد از پاسخ به برخی ملاحظات و نکات دادگاه تجدید نظر به معنای تأیید حکم نیست و پرونده شیخ نمر بار دیگر به دادگاه تجدید نظر ارجاع داده شده است. 

گفتنی است، رسانه هایداخلی عربستان اعلام کرده بودند حکم اعدام شیخ نمر که به شعله ور ساختن آتش فتنه فرقه گرایی و خروج علیه حاکم شرع در عربستان متهم بوده تائید شده است.





انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار