اعلام بزرگترین تفاوت آرسنال با منچستر سیتی از زبان سمیر نصری

هافبک فرانسوی منچستر سیتی سابقه بازی در آرسنال را هم دارد به ذکر بزرگترین تفاوت این 2 تیم مطرح انگلیسی پرداخت.

اعلام بزرگترین تفاوت آرسنال با منچستر سیتی از زبان سمیر نصریبه گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران به نقل از فرانس پرس؛ نصری بازیکن 27 ساله منچستر سیتی در سال 2011 توپچی‌های لندن را به مقصد ورزشگاه اتحاد ترک کرده هافبک فرانسوی در اولین فصل حضور خود همراه با منچستر سیتی به قهرمانانی در رقابت های لیگ برتر انگلیس رسید، هرچند سمیر نصری در ابتدا انتقاداتی را نسبت به تیم سابق خود مطرح می کرد اما حالا تغییر رویه داده و ضمن تمجید از عملکرد تیمی ‌آرسنال به ذکر بزرگترین اختلاف میان 2 باشگاه پرداخت.

سمیر نصری در این باره گفت: آرسنال از لحاظ کیفیت بازی چندان با منچستر سیتی فاصله ندارد، آنها هم این شایستگی را دارند تا موفقیت‌های که سیتی پشت سر گذاشته است را تجربه کنند، اما ساخت ورزشگاه امارات برای آن‌ گران تمام شد، آرسنال پس از تکمیل این پروژه عمرانی با محرومیت های بودجه خرید بازیکن مواجه شد و مجبور است با خرید بازیکنان جوان اندکی در هزینه‌ها صرفه جویی کند، اما اگر آرسنال خواهان رسیدن به قهرمانی در رقابت‌های دشوار و سطح بالایی مانند لیگ برتر انگلیس است باید پول بیشتری بابت خرید بازیکنان با تجربه خرج کند، نگاه اقتصادی آرسنال در امر جذب بازیکن بزرگترین تفاوت این باشگاه با منچستر سیتی است.

لازم به ذکر است، منچستر سیتی فصل گذشته به قهرمانی در رقابت‌های لیگ برتر رسیده و‌ آرسنال قهرمان جام حذفی انگلیس شد. هر 2 تیم مدافع عناوین قهرمانی فصل قبل خود هستند.

آرسنال دوشنبه در مرحله یک چهارم پایانی جام حذفی به مصاف یونایتد می‌رود و می‌تواند با یک پیروزی شیرین یک قدم دیگر خود را به قهرمانی مجدد در این رقابت‌ها نزدیک کند.

*پیگرینی: بونی به زودی بازیکن ثابت می‌شود

مانوئل پیگرینی سرمربی منچستر سیتی به پیشرفت ویلفرد بونی اطمینان داشته و گفت:‌ در دیدار مقابل لستر سیتی از او به عنوان بازیکن تعویضی استفاده کردم اما این بدان معنا نیست که اعتماد لازم را به بونی ندارم، مهم این بود که او حضور و بازی در کنار دیگر بازیکنان تیم را تجربه کند، مطمئن هستم بونی به زودی یکی از بازیکنان ثابت ما در زمین خواهد شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار