سخنگوی سازمان سنجش خبر داد

مهلت ثبت نام مجدد آزمون سراسری از امروز/امکان ویرایش اطلاعات فراهم شد

مهلت ثبت نام مجدد برای داوطلبان آزمون سراسری سال 94 از امروز آغاز شده و تا 20 اسفند ماه ادامه دارد.

دکتر حسین توکلی سخنگوی سازمان سنجش در گفتگو با خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران گفت: بر اساس برنامه زمانی پیش بینی شده ، ثبت نام مجدد از آن دسته از داوطلبان آزمون سراسری که در مهلت قبلی تعیین شده نتوانسته بودند در این آزمون ثبت نام کنند از امروز یکشنبه از طریق سایت سازمان سنجش آغاز و چهارشنبه 20 اسفند ماه پایان می‌پذیرد. 

وی افزود: هر یک از داوطلبان باید در مهلت تعیین شده ضمن مراجعه به سایت سازمان و مطالعه دفترچه در صورت واجد شرایط بودن برای ثبت نام اقدام کنند؛البته اطلاعیه این آزمون در نشریه پیک سنجش 18 اسفند ماه نیز منتشر خواهد شد. 

سخنگوی سازمان سنجش درخصوص آن دسته از داوطلبانی که قبلا در این آزمون ثبت نام کردند؛تصریح کرد: این افراد می‌توانند با وارد کردن اطلاعات درخواستی نسبت به مشاهده اطلاعات ثبت نامی و در صورت لزوم ویرایش آن اقدام کنند البته این نکته را باید گفت که این افراد به هیچ وجه مجاز به ثبت نام مجدد نیستند.

وی خاطرنشان کرد: آزمون سراسری سال 94 برای گروه های آزمایشی ریاضی و انسانی در صبح روز پنج شنبه 21 خرداد ، برای داوطلبان هنر در عصر پنج شنبه 21 خردااد ، برای گروه تجربی در صبح جمعه 22 خرداد و برای زبان نیز در عصر جمعه 22 خرداد ماه برگزار می شود.

انتهای پیام/
برچسب ها: آزمون ، سراسری ، ثبت نام ، مهلت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار