سنندج؛

آمادگی کامل سازمان تاكسیرانی سنندج در ایام نوروزی

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری سنندج گفت:سازمان تاکسیرانی به منظور ساماندهی تاکسی‌ها در ایام نوروز اقداماتی انجام داده و در این ایام با آمادگی کامل به میزبانی مسافران می‌رود.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران سنندج، امجد اردلان گفت: در حال حاضر سه هزار و 70 دستگاه تاکسی در سنندج فعالیت دارند که شامل تاکسی های خطی و گردشی هستند.

وی افزود: با همکاری سازمان میراث فرهنگی و گردشگری یک دوره کلاس توجیهی و آموزشی در رابطه با استقبال از میهمانان نوروزی برای 80 نفر از رانندگان تاکسی برگزار شد، که از این تعداد 30 دستگاه از آنها رانندگان تاکسی 133 (فرودگاه) و 50 دستگاه گردشی بودند و در پایان دوره به رانندگان گواهینامه اعطاء شد.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری سنندج بیان کرد: 500 دستگاه به صورت خطی و گردشگری از دهم اسفند ماه تا پانزدهم فروردین ماه در مسیرهای مختلف آماده خدمت رسانی به مسافران و همشهریان می‌باشند و تاکسی‌های ترمینال نیز در کل 80 دستگاه هستند که از این تعداد 30 دستگاه آنان به صورت شیفت شب مشغول به فعالیت خواهند بود.

اردلان همچنین با تاکید بر برنامه‌ریزی و شیفت‌بندی تاکسی‌های پایانه‌ای و تاکسی بی‌سیم جهت استقبال از میهمانان نوروزی عنوان کرد: ناوگان تاکسیرانی سنندج با ظرفیت کامل، آماده‌ی ارائه‌ی خدمات به شهروندان است.

وی درپایان گفت: همه تاکسی‌های سنندج دارای کد شناسایی هستند که در صورت هرگونه تخلف مردم می‌توانند با اعلام کد مورد نظر موارد تخلف رانندگان را به سازمان تاکسیرانی سنندج اطلاع دهند.

انتهای پیام/ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.