انریکه: قبل از ال کلاسیکو بازی های مهم دیگری پیش رو داریم

لوئیس انریکه سرمربی بارسا می گوید پیروزی در بازی امشب برایمان حیاتی است.

انریکه: قبل از ال کلاسیکو بازی های مهم دیگری پیش رو داریمبه گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، تیم فوتبال بارسلونا در هفته بیست و ششم رقابت های لالیگا امشب به مصاف رایووایکانو خواهد رفت.
 
کاتالان‌ها می توانند با پیروزی در این دیدار و با توجه به شکست رئال مادرید در روز گذشته صدرنشین لالیگا شوند.
لوئیس انریکه سرمربی تیم بارسلونا می گوید دوست دارند قهرمان شوند.
 
وی در این خصوص گفت: تیم رایووایکانو یکی از تیم های پرقدرت و سازمان یافته لالیگا است، آنها می توانند در مالکیت توپ با ما رقابت کنند.
 
بازی در ساعت 12 ( به وقت اسپانیا) همه چیز را تغییر خواهد داد،‌در واقع این موقع از روز کمی با بازی های گذشته ما متفاوت است، البته این موضوع من را نگران نمی‌کند و این قضیه برای هر دو تیم صادق است.
 
وی در ادامه افزود: پدرو می تواند در این دیدار با گل هایش برای تیم ما مفید باشد او بسیار جنگنده است و کمک زیادی به هم تیمی هایش می کند، در میانه میدان ما گزینه های زیادی داریم راکیتیچ، ماسکرانو، ژاوی می توانند در این پست بازی کنند.
 
معلوم نیست که نیمار بتواند بازی کند یا خیر، اما خوشبختانه بازیکنان زیادی داریم که بتوانند جای او را پوشش دهند.
 
انریکه در خصوص فینال کوپادل ری گفت: در بازی فینال با حریف بسیار سرسختی روبرو خواهیم شد تا 30ماه می زمان  زیادی باقی مانده است و ما بازی های بسیار مهمتری تا آن زمان پیش رو داریم. برایمان مهم نیست فینال در  کدام ورزشگاه برگزار شود در هر زمینی که باشد بازی خواهیم کرد خودم را درگیر این مسائل نمی کنم.
 
سرمربی بارسلونا در خصوص ال کلاسیکو گفت: در لالیگا رقابت های دشواری داریم که کسب  امتیاز بسیار سخت است وقتی لیگ به بازی های پایانی می رسد، تیم ها برای بقا در لیگ بسیار خطرناک می شود بنابراین پیروزی در ال کلاسیکو در تعیین قهرمان نقشی ندارد.
 
در چند روز اخیر شایعاتی مبنی بر پیوستن پوگبا ستاره  جوان یوونتوس به تیم بارسلونا به گوش می رسد.
 
انریکه تمامی این شایعات را تکذیب کرد هر چند که بارسلونا تا سال 2016 از خرید و فروش بازیکن ممنوع است.
 
سرمربی بارسلونا در این خصوص گفت:خبر پیوستن پوگبا شایعه است من توانایی کنترل چنین اخباری را ندارم تنها کاری که می توانم انجام دهم تمرکز بر روی فوتبال خودمان است، برای ما کلیدی ترین موضوع برای موفقیت تمرکز بر کار خودمان است.
 
گفتنی است، رئال مادری، پاری سن ژرمن و چند باشگاه مطرح انگلیس به دنبال جذب این ستاره تیم یوونتوس هستند.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: بارسلونا ، مادرید ، مربی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار