اصفهان؛

استقرار ۴ هزار و ۸۰۰ پايگاه جمع آوري كمك هاي مردمي در شور نيكوكاري اصفهان

معاون توسعه مشاركت هاي مردمي كميته امداد امام خميني(ره) استان اصفهان با بيان اينكه تعداد كل پايگاه هاي جمع آوري كمك هاي مردمي استان در شور نيكوكاري، ۴ هزار و ۸۰۰ پايگاه است، اعلام كرد: كمك هاي جمع آوري شده در روز نيكوكاري در اختيار آموزش و پرورش و مدارس قرار گرفته و بين دانش آموزان نيازمند همان مدرسه و يا همان منطقه تقسيم مي شود.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران اصفهان، بهرام سواد كوهي، تعداد كل پايگاه هاي جمع آوري كمك هاي مردمي استان اصفهان در شور نيكوكاري را ۴ هزار و ۸۰۰ پايگاه عنوان و ابراز كرد: ۲۵۰ پايگاه در شهرستان هاي استان و ۷۰ پايگاه در شهر اصفهان داير است.


وي به جمع آوري كمك هاي دانش آموزان در مدارس اشاره و خاطرنشان كرد: كمك هاي جمع آوري شده در روز نيكوكاري در اختيار آموزش و پرورش و مدارس قرار گرفته و بين دانش آموزان نيازمند همان مدرسه و يا همان منطقه تقسيم مي شود


معاون توسعه مشاركت هاي مردمي كميته امداد امام خميني(ره) استان اصفهان به كمك ۳۰ ميليارد ريالي مردم استان در جشن نيكوكاري سال گذشته اشاره و اظهار كرد: ۸ ميليارد اين كمك ها به صورت نقد و ۲۲ ميليارد آن به صورت كالا بوده است. 


سوادكوهي افزود: ۲۲ ميليارد ريال كمك هاي جمع آوري شده در پايگاه هاي كميته امداد، ۶ ميليارد و ۵۷۰ ميليون ريال از طريق پايگاه هاي مدارس، ۲۱۱ ميليون ريال از طريق پايگاه هاي بسيج،‌ ۳۲۸ ميليون ريال از طريق پايگاه هاي مستقر در مساجد و ۸۸۸ ميليون ريال از طريق مراكز نيكوكاري بوده است.


وي تصريح كرد: پيش بيني مي شود رقم كمك هاي نقدي و غير نقدي به ايتام در شور نيكوكاري امسال، با توجه به اهميت مردم اصفهان به احسان و نيكوكاري در دهه فاطميه، افزايش داشته باشد.


انتهای پیام/ع


برچسب ها: کمک ، اصفهان ، جشن ، نیکوکاری ، مردمی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.