در راستای استقبال از بهار فاطمی؛

برگزاری جلسه پیگیری و مقابله با حوادث احتمالی روزهای پایان سال

با توجه به دستورالعمل ارسالی ازسوی معاون خدمات شهری ومحیط زیست شهرداری تهران جهت پیشگیری و مقابله با حوادث احتمالی پایان سال اداره ساماندهی منطقه9 اقدام به برگزاری جلسه کرد.

به گزارش  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، در جلسه‌ای که امروز با حضور معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداران نواحی، روسای ادارات، مدیران و معاونان مناطق عملیاتی سازمان آتش نشانی برگزار شد مسئولان شهری آمادگی خود را برای پیشگیری از حوادث غیر مترقبه چهارشنبه آخر سال اعلام کردند.

بنابراین گزارش: جهت پیشگیری از خطرات احتمالی پایان سال طبق برنامه ریزی که سازمان آتش نشانی داشتند آموزش به کارکنان نواحی، مدارس، شهروندان اماکن پرخطر، پارک‌ها و سرای محلات و مساجد در دستورکار قرار گرفت و از وظایف مستمر سازمان آتش نشانی است لازم به ذکر است در این خصوص ویژه توزیع CD های آموزشی و توزیع بروشور در بین شهروندان مدنظر قرار گرفت.

این گزارش می‌افزاید: سازمان آتش نشانی در این ایام آموزش به شهروندان جهت ارتقای سطح آگاهی آنان از نکات مهم و ضروری به شمار می‌آید و باید هماهنگی‌های لازم به عمل آید و همچنین در شب چهارشنبه آخر سال نیروهای امدادی مستقر می‌شوند تا بتوانند امکانات لازم را فراهم کنند.

بنابراین گزارش در راستای برپایی آیین چهارشنبه آخر سال و به تبع خطرات احتمال آن نیروهای امدادی با استقرار در میادین میوه وتره بار سطح محدوده از خطرات ناشی از آن جلوگیری بعمل می‌آیند.

همچنین جمع آوری زباله، مخازن، جمع آوری زباله‌های حجیم و اکیپ‌های گشت نیز از جمله اقداماتی است که در دستورکار شهرداری قرار دارد و از تانکرهای نواحی در اختیار سازمان آتش نشانی قرار گرفته که توسط آن سازمان نیز نسبت به مجهز نمودن اطفای حریق اقدام کنند.
لازم به ذکر است استقرار نوروزی و پیش بینی اقدامات چهارشنبه آخر سال از برنامه‌های استقبال از بهار سازمان اتش نشانی است و تا 20فروردین ماه در این خصوص فعالیت لازم را انجام خواهند داد.

گفتنی است، مقرر شد در پایان جلسه بین شهرداران و نیروهای خدمات رسان آتش نشانی همکاری و تعامل تنگاتنگ داشته باشند.
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار