مرفاوی:

خطا روی جماعتی پنالتی نبود/هدف‌مان نرفتن به لیگ یک نیست

سرمربی پیکان در بازی با فولاد به 2 بازیکن فیکس خود بازی نداد و توانست یک امتیاز از اهواز بگیرد.

خطا روی جماعتی پنالتی نبود/هدف‌مان نرفتن به لیگ یک نیستبه گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، صمد مرفاوی بعد از بازی با فولاد از عملکرد دروازه بان جوانش تعریف کرد و گفت:

دروازه بان مان باید به تیم ملی دعوت شود

بازی خیلی سختی بود. فولاد با توجه به شرایطی که در جدول داشت خوب کار کردیم. ما می خواستیم بازی را کنترل کنیم. مشکلاتی در بین زمین داشتیم که حل کردیم. دروازه بان جوان شرایط خیلی خوب داشت و با تجربه عمل کرد. این بازیکن زیر 23 سال می تواند به تیم ملی امید کمک کند .مسوولان تیم ملی بیایند و ببیند چه بازیکنانی در لیگ ایران هستند.نیمه دوم بازی پرفشاری بود و در این بازی می توانیم روی ضد حملات گل بزنیم و از آن طرف هم بازی را کنترل کردیم. هفته هفته شرایط مان بهتر شده و امیدوارم امتیازرات بیشتری در هفته های آینده بدست بیاوریم.

خطا روی جماعتی پنالتی نبود

او در مورد خطای مشکوک روی جماعتی گفت:فکر نمی کنم پنالتی باشد و هیچ جا این خطا را پنالتی را نمی گیرد. هل دادن معمولی بود و بازیکن فولاد خودش را روی زمین انداخت.

پیکان بهتر شده

شرایط ما بهتر می شویم و در نیم فصل دوم هم با تیم های بالای جدول و گسترش که هم امتیاز ماست بازی کردیم. روند ما بهتر می شود و امیدوارم در بازی های آینده بهتر شویم.تیم ما باید در شریاط مسابقات باشد نه اینکه بازی می کنیم و 20 روز تعطیل هستیم و در 12 روز 4 بازی سخت انجام می دهیم. روند فنی یک تیم بازی به بازی مشخص می شود. من فکر می کنم از نظر کار گروهی و روند تیمی بهتر از قبل شدیم.من نمی دانم 27 بازی دارم یا چهاردهم . من باید تیمم را برای بازی آماده کنم. شنیده ام که فردا تازه تاریخ بازی ها مشخص می شود. هدف ما رفتن به رتبه های بالاست نه اینکه به لیگ یک نرویم.

دوست داشتم با بازیکنان پیکان کار کنم

من تیم صبا را خودم بستم. این تیم بازیکنان گمنام اما با استعداد داشتند. لیگ را خوب شروع کردیم و در نیم فصل ششم شدیم. در فوتبال ما هم از لحاظ ساختاری و هم مالی به خیلی از تیم ها ضربه می زند. از نظر مالی نتوانستیم به تفاهم نرسیدیم و دوست نداشتم از صبا جدا شوم اما کارم مربی گری است. پیکان را دوازدهم جدول تحویل گرفتیم و این تیم بهتر می شود. پیکان بازیکنان بزرگی داشت که دوست داشتم با آنها کار کنم.

خوزستان سرشار از استعداد است

فوتبال خوزستان سرشار از استعداد است و تیم های آکادمی فولاد خیلی خوب کار می کنند و باید صبر داشته باشیم که حتما جواب می دهد.شریفات خوزستانی است و می تواند در سطح تیم ملی بازی کند یا کسان دیگر مثل جماعتی و بقیه بازیکنان. می توانیم بازیکنانی از خوزستان داشته باشیم که درسطح ملی حضور داشته باشند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار