برگزاری 5 استارت آپ ویکند درحوزه کارآفرینی

5 استارت آپ ویکند در حوزه کارآفرینی و بازاریابی در 5 دانشگاه معتبر کشور از 20 تا 22 اسفند ماه برگزار می‌شود.

برگزاری 5 استارت آپ ویکند درحوزه کارآفرینیبه گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران؛ برگزاری 5 استارت ویکند در 5 دانشگاه معتبر کشور از تاریخ 20 تا 22 اسفند ماه انجام می‌شود.

استارت ویکند یک رویداد اموزشی و تجربی در سراسر دنیا است که نقش موثری در حوزه کارآفرینی جوانان دارد و سالانه برنامه‌نویسان و مدیران تجاری استارت تاپها و بازاریابها گردهم می‌آیند تا طی 54 ساعت ایده‌هایشان را مطرح کنند.

این برنامه جهانی غیر سودده تا به حال بیش از 1000 بار در بیش از 501 شهر در 126 کشور دنیا برگزار شده و شبکه گسترده‌ای از کارآفرینی را پدید آورده است.

این گزارش می‌افزاید: در ایران استارت آپهای بسیار موفقی در چند سال اخیر داشته‌ایم که تاثیرات شگرفی در زندگی مردم داشته است به طور مثال  ایران یکی از بکرترین بازارهای حوزه وب وموبایل را دارد تصور کنید بسیاری از کسب و کارهایی در کشورهای غربی به دلیل فراهم بودن بستر اینترنت پرداخت آنلاین قوانین مورد نیاز و غیره راه‌اندازی شده‌اند اکنون در ایران وجود خارجی ندارند  یا در حال شکل‌گیری هستند و تعداد معدودی نیز در حال گسترش هستند.

این در حالی است که برخی از شرکتهای خارجی به دلیل بکر بودن بازار ایران در تلاش هستند تا به این بازار وارد شوند و کسب و کار خود را گسترش دهند و حتی چند استارت آپ را نیز در ایران راه‌اندازی کرده‌اند.

بر اساس این گزارش، مشکل اساسی که در این حوزه وجود دارد ان است که جوانان در راه‌اندازی این گونه کسب و کارها ناتوان هستند وبیشتر دانشجویانی که می‌توانند در حوزه کسب و کارهای وب و موبایل و تکنولوژی فعالیت کنند هیچ گونه آشنایی جهت راه‌اندازی این گونه کسب و کارها ندارند و حتی به فکر راه‌اندازی آموزشهای آنها نیز نبوده‌اند.

گفتنی است، می‌توانیم با استارت‌آپ ویکند یک کسب و کار بسیار موفق راه‌اندازی کنیم و جوانان می‌توانند از طریق استارت آپ به کارآفرینان و افراد متخصص در حوزه‌های پردرآمد متصل شوند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار