هفته چهارم دور برگشت لیگ برتر تنیس روی میز ؛

آینده سازان طلسم باخت های خود را شکستند

هفته چهارم دور برگشت لیگ برتر تنیس روی میز با انجام یک دیدار پیگیری شد و طی آن اولین پیروزی آینده سازان رقم خورد.

آینده سازان طلسم باخت های خود را شکستندبه گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، هفته چهارم دور برگشت  رقابتهای لیگ برتر تنیس روی میز با انجام  یک دیدار دیگر به میزبانی تهران پیگیری شد و  طی آن تیم جوان  آینده سازان در حالی که تاکنون پیروزی را کسب نکرده بود مقابل شهرداری تبریز که از دو بازیکن چینی در ترکیب خود استفاده می کرد، دست به کاری بزرگ زد و رقیب خود را با شکست بدرقه کرد .

مهرداد دهستانی و محمد بشیری از آینده سازان  در بازی دوبل مقابل واحد مالمیری و شهرام سربخشیان به میدان رفتند و 3 بر صفر به برتری رسیدند.

در حالی که تیم آینده سازان با پیروزی مهرداد دهستانی 2 بر صفر از شهرداری تبریز پیش افتاده بود. امین احمدیان مقابل شوپنگ چینی به میدان رفت و یک گیم از بازیکن چینی گرفت .

  محمد بشیری در یک بازی دیدنی و نفسگیر توانست واحد مالمیری را که در نیم فصل به شهرداری تبریز پیوسته بود  3 بر 2 شکست دهد و پیروزی ارزشمند دیگری برای تیمش کسب کند.

 در این مسابقه امیرحسین هدایی هم در مقابل بازیکن چینی بازی خوبی به نمایش گذاشت. هدایتی هر چند نتیجه را به دو.رو.فی چینی واگذار کرد اما تا گیم پنجم با این حریف قدرتمند برابر پیش رفت و در گیم آخر با نتیجه نزدیک 11 بر 9 بازی را واگذار کرد.

 این بازی در نهایت با نتیجه 6 بر 4  به پایان رسید. با این پیروزی آینده سازان اولین سه امتیاز خود در لیگ برتر امسال را کسب کرد.

 ریز نتایج این مسابقه

 مهرداد دهستانی ، محمد بشیری 3 - واحد مالمیری ، سربخشیان  صفر

مهرداد دهستانی 3 – سامان ابراهیمی 1

امین احمدیان 1 – Shu peng 3

امیرحسین هدایی 3 – حامد افکاریان 1

مرتضی رضایی 1 – Du Rou fei  3

محمد بشیری 3 – واحد مالمیری 2

مهرداد دهستانی صفر - Shu peng 3

امین احمدیان 3 – سامان ابراهیمی 1

امیرحسین هدایی 2 - Du Rou fei  3

مرتضی رضایی 3 – حامد افکاریان 1

 انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار