اصفهان؛

پنجاه هزار اصله نهال در شهرکها ونواحي صنعتي استان اصفهان غرس شد

مدير عامل شرکت شهرک هاي صنعتي استان اصفهان ازغرس پنجاه هزار اصله نهال درخت و درختچه در شهرکها ونواحي صنعتي استان اصفهان همزمان با هفته منابع طبيعي خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران اصفهان وبه نقل ازروابط عمومی شرکت شهرکهای صنعتی استان اصفهان محمد جعفري" گفت: شرکت شهرک‌های صنعتی استان توجه فراوانی به فضای سبز و لزوم حفاظت ازمنابع طبیعی استان دارد و امیدواریم بتوانیم به رفع آلودگی هوای استان اصفهان کمک کنیم.

محمد جعفري ضمن تاکيد برترويج فرهنگ حفظ و حمايت از فضاي سبز در شهرکها و نواحي صنعتي گفت: تا کنون حدود هفتصد هزار اصله نهال در شهرکها و نواحي صنعتي استان اصفهان کاشته شده است.

وي همچنين بر اهميت استفاده بهينه از منابع آبي تاکيد و تصريح کرد: اجراي حدود 1500 کيلومتر آبياري قطره اي در سطح شهرکها و نواحي صنعتي استان از جمله اقداماتي است که به منظور حفاظت و صيانت از محيط زيست صورت گرفته است.

مدير عامل شرکت شهرک هاي صنعتي استان اصفهان ادامه داد: با توجه به شرايط و اقليم منحصر به فرد منطقه عمومي استان و همچنين محدوديتهاي موجود در شهركها ونواحي با استفاده از پسآب تصفيه خانه هاي موجود در شهركها و نواحي صنعتي در ايجاد فضاي سبز ،سعي شده است كه بهترين بهره برداري از امكانات موجود بعمل آيد.

مدير عامل شرکت شهرک هاي صنعتي استان اصفهان با اشاره به اينکه طبق قوانين و مقررات بايد بخشي از فضاي شهرکهاي صنعتي به فضاي سبز اختصاص يابد, اظهار داشت: در حال حاضر 630 هکتار از سطح شهرکها و نواحي صنعتي استان اصفهان را فضاي سبز تشکيل مي دهد.

وي افزود: بر اساس توجه ويژه شرکت شهرک هاي صنعتي استان اصفهان به امر درختکاري هر ساله مراسم روز درختکاري دريكي از شهرکها يا نواحي صنعتي برگزار مي شود.

در پايان گفتني است به مناسبت هفته منابع طبيعي مراسم درختكاري با حضور مدير عامل شركت شهركهاي صنعتي استان اصفهان و مسؤلان شهرستان دهاقان و دوست داران فضاي سبز در ناحيه صنعتي جمبزه برگزار شد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.