هیئت وزیران تصویب کرد

تردد خودروهای بالای 2500 سی سی در خارج از مناطق آزاد ممنوع شد

با تصویب هیئت وزیران ورود و تردد خودروهای لوکس با حجم موتور بیش‌تر از 2500 CC به خارج از مناطق آزاد تجاری – صنعتی و ویژه اقتصادی ممنوع شد.

تردد خودروهای بالای 2500 سی سی در خارج از مناطق آزاد ممنوع شدبه گزارش حوزه دولت باشگاه خبرنگاران جلسه هیئت دولت صبح امروز به ریاست اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهور برگزار شد و مهم‌ترین مسائل جاری کشور از سوی اعضای دولت مورد بحث وتبادل نظر قرار گرفت.

در این جلسه، تعدادی از پیشنهادهای دستگاه‌های اجرایی پس از بحث و بررسی به تصویب هیئت وزیران رسید.

با تصویب دولت، ورود و تردد خودروهای لوکس با حجم موتور بیش‌تر از 2500 CC به خارج از مناطق آزاد تجاری – صنعتی و ویژه اقتصادی ممنوع است.

هیئت وزیران دررستای سیاست‌های حمایتی دولت و به منظور حفظ ظرفیت تولید و اقتصادی نمودن فعالیت ها در این بخش، پیشنهاد تعیین قیمت تضمینی پیله تر ابریشم و چای درجه یک و دو برای سال زراعی 1394-1393 را به تصویب رساند. بر این اساس، قیمت خرید تضمینی برگ سبز چای در سال زراعی 94-1393 برای درجه یک و دو به ترتیب معادل بیست و یک هزار و هشتصد ریال و دوازده هزار و یکصد ریال تعیین شد و قیمت فروش آنها به خریداران برگ سبز چای، معادل سی و سه درصد قیمت خرید تضمینی خواهد بود. خرید تضمینی هر کیلو گرم پیله تر ابریشم برای سال زراعی 94-1393 به میزان یکصد و پنجاه و یک هزار ریال تعیین شد.

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار