رئیس شورای شهر تهران گفت: شهروندان نباید فقط از شورایاری‌ها درخواست داشته باشند بلکه باید از آنان توقع داشته باشند.

به گزارش خبرنگار شهری باشگاه خبرنگاران، مهدی چمران رئیس شورای اسلامی شهر تهران در نشست خبری که با موضوع انتخابات شورایاری‌ها در ستاد خبری شورایاری‌ها برگزار شد با بیان  اینکه مردم باید تصمیم خود را زودتر و جدی‌تر عملی کنند اظهار کرد: شهروندان نسبت به حضور در پای صندوق‌های رای و انتخاب معتمدین محل خود اقدام کنند تا با خرد جمعی محله خود را آبادتر کنند.

وی با بیان اینکه شورایاری‌ها و انجمن‌های محلی چشمان شورا در محلات  هستند افزود: با تشکیل شورایاری‌ها ارتباط ما با محلات نزدیکتر، صمیمانه‌تر، سریع تر خواهد بود چرا که اطلاعات و همکاری‌های مردمی برای ما جایگاه بسیار بالایی دارد.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: در مدیریت محله،‌سرا و خانه‌های محلات  بخش عمده‌ای از فعالیت‌ها فرهنگیست و البته این خود مردم هستند که در زمینه‌های فرهنگی تلاش می‌کنند و مباحث فرهنگی محله خود را مطرح می‌کنند.

وی با بیان اینکه اگر خود در شورا نبودم به عنوان شهروند از شورایاری‌ها متوقع بودم گفت: مردم نباید فقط از نمایندگان خود در شورایاری‌ها درخواست داشته باشند بلکه باید از آنان توقع داشته باشند.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران در پایان در خصوص وظایف شورایاری‌ها گفت: شورایاری‌ها قاعدتا نمی‌توانند در زمینه پروژه های بزرگ و یا ترافیک فعالیت کنند بلکه به عنوان مدیریت محله باید بیشتر به مباحث خود محله بپردازند و مشکلاتی که برای مردم محله به وجود می‌اید را به مدیریت شهری انتقال دهند و پیگیری کنند.

انتهای پیام/ 
برچسب ها: شورایاری ، چمران ، متوقع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار