دایرة المعارف گردشگری رادیو اقتصاد در نوروز 94

«لیلا یگانه» تهیه کننده برنامه «دایرة‌ المعارف گردشگری» گفت:‌ در این برنامه تلاش کردیم تا مردم را با نقاط و جاذبه‌های گردشگری کشورمان آشنا کنیم.

لیلا یگانه، تهیه کننده برنامه "دایرة‌ المعارف گردشگری" رادیو اقتصاد در گفتگو با خبرنگار رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران در خصوص جزئیات این برنامه گفت:‌به مناسبت فرا رسیدن نوروز یک دایرة المعارف گردشگری راه انداختیم زیرا این روزها همه جا می‌شنویم که باید از اثرات اقتصادی نفت فاصله گرفته و درآمدهای غیر نفتی را مدنظر قرار دهیم.

وی افزود: در این برنامه بجای اینکه به کاستی های گردشگری بپردازیم، می‌کوشیم تا مردم را با نقاط و جاذبه های گردشگری کشورمان آشنا کنیم.

یگانه عنوان کرد:‌ یکی از اهداف این برنامه، تشویق مردم به گردشگری است.

تهیه کننده دایرة‌المعارف شنیداری گردشگری بیان کرد:‌ در کشور ما فعالیت صنعت گردشگری در دو بخش خصوصی و دولتی صورت می‌گیرد، در این برنامه ما به سراغ NGO ها رفته و آن‌ها را به تفکیک استان و حوزه‌های فعالیت، تقسیم بندی کرده‌ایم.

وی ادامه داد:‌ در واقع در این برنامه، با بخش خصوصی کار کرده ایم، سعی ما بر آن است که تا نقاطی را که در کشور، دارای پتانسیل‌های مناسبی برای جذب گردشگر و رونق صنعت گردشگری است، به مردم معرفی کنیم، زیرا این امر در اشتغال زایی نیز مهم و موثر است.

یگانه در خصوص ساعت و روزهای پخش این برنامه گفت: دایرة المعارف شنیداری گردشگری از اول فروردین سال94 آغاز شده و تا پایان تعطیلات نوروز ادامه دارد. ساعت پخش این برنامه، همه روزه از ساعت 15 الی 16 از رادیو اقتصاد است و اجرای این برنامه بر عهده حمیده رستگار دوست است.

یگانه در پایان به مناسبت سال نو خاطر نشان کرد: آرزوی من در سال جدید برای خودم و همه مردم این است که سال جدید را با برنامه ریزی شروع کنیم، من یک سری برنامه را برای خودم طراحی کرده و امیدوارم در حوزه کاری و شخصی به آن‌چه در این برنامه‌ریزی‌ها مدنظرم هست برسم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.