رقابتهای کاپ آسیا

صعود عالمیان به دور دوم/ شهسواری حذف شد

نوشاد عالمیان با کسب سه پیروزی به عنوان سرگروه ، راهی دور دوم مسابقات تنیس روی میز کاپ آسیا شد.

صعود عالمیان به دور دوم/ شهسواری حذف شد

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، مرحله گروهی  بیست و هشتمین دوره مسابقات تنیس روی میز کاپ آسیا در جیپور هندوستان به پایان رسید و طی آن نوشاد عالمیان  در سومین مسابقه خود موفق شد برابر رقیب هندی خود به پیروزی دست یابد.

عالمیان با کسب سه پیروزی پیاپی مقابل نمایندگان یمن، سنگاپور و هندوستان در گروه  چهار رقابتها اول شد و به مرحله دوم صعود کرد.

نوشاد برای صعود به جمع 8 بازیکن برتر قاره  مینسئوک کیم از کره جنوبی را پیش رو دارد.

 نوشاد عالمیان  با رنکینگ جهانی ۹۸  در گروه 4 مسابقات با علی عمر از یمن، یانگ زی از سنگاپور و ساتیلان گاناسیکاران از هند هم گروه بود.

در دیدار دوم خود برابر( یانگ زی) از سنگاپور  با رنکینگ جهانی ۱۱۱ روبرو شد و همانند بازی اول خود توانست به راحتی و با نتیجه  ۳بر صفر به پیروزی دست یابد.

نوشاد هرسه گیم خود را با نتیجه ۱۱ بر۹ به سود خود به پایان رساند.

نداشهسواری دیگر نماینده تنیس روی میز ایران در مسابقات کاپ آسیا در سومین دیدار مرحله گروهی مقابل نماینده هندوستان به میدان رفت. شهسواری در این دیدار با نتیجه 3 بر یک مغلوب موما داس هندی شد.

وی با قبول دو شکست مقابل نمایندگان تایلند و هندوستان و کسب یک پیروزی در برابر نماینده قطر به کار خود پایان داد و با قرار گرفتن در رده سوم جدول رقابت های گروهی از صعود به مرحله بعدی بازماند.

کاظم مستحقی به عنوان مربی مسئولیت هدایت بازیکنان ایران در رقابتهای حساس کاپ آسیا را بر عهده دارد.

لازم به ذکر است که این رقابتها دارای رنکینگ جهانی و یکصد هزار دلار جایزه نقدی است که نفر اول 50 هزار دلار و نفر شانزدهم 1400 دلار دریافت خواهند کرد.  

انتهای پیام/

برچسب ها: تنیس ، نوشاد ، شهسواری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار