نامزد دخیا تعیین کننده تیم بعدی او!

دیوید دخیا سنگربان موفق و مورد حمایت تیم منچستر‌یونایتد است اما نامزد وی با ماندن در انگلیس موافق نبوده و قصد دارد دخیا را به اسپانیا برگرداند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران به نقل از اسکای اسپرت، دیوید دخیا، بدون شک یکی از موثرترین بازیکنان منچستریونایتد طی رقابت‌های این فصل بوده و مهارهای او اصلی‌ترین دلیل صعود شیاطین سرخ به رتبه چهارم جدول محسوب می‌شود. 
 
در آستانه فصل نقل و انتقالات تابستانی، باشگاه رئال‌مادرید پیشنهاد انتقال دخیا به سانیتا‌ گوبرنابئو را مطرح کرده و حاضر است بابت جذب سنگربان اسپانیایی مبلغ بالای پول بپردازد. 
 
 قرار داد فعلی دخیا و تیم منچستر‌یونایتد تابستان آینده به اتمام می رسد و با توجه به اظهار نظرات اخیر نامزد دخیا دیگر هیچ امیدی به ماندن او در اولدترافورد‍‌ نیست. 
 
ادورین گارسیا نامزد دخیا در سخنانی عجیب اظهار داشت: شهر منچستر‌ حتی از پشت یخچال هم زشت‌تر است نمی‌توانم بگویم اینجا شهر جالبی است، بدون شک خیلی هم زشت است باید کلی جستجو کنید تا یک محل زیبا را بیایید اما اسپانیا اینطور نیست همه جای اسپانیا زیبا است دوست دارم به این کشور برگردیم، دیوید هم اهل اسپانیا است و اگر برگردیم همه چیز فوق العاده خواهد شد. 
 
** اسکولز: شیوه فن خال خوب است اما کارایی ندارد 
 
پل اسکولز بازیکن سابق منچستر‌یونایتد معتقد است فن‌خال شیوه مربیگری خوبی ندارد اما متاسفانه بر روی بازیکنان فعلی این تیم چندان کارآیی ندارد. 
 
اسکولز گفت: بازی‌های چند هفته اخیر یونایتد نشان می‌دهد آنها سبک بازی بارسلونا را به خود گرفته‌اند خط میانی کمی باز شده و فشار بیشتری بر روی مدافعان احساس می‌شود. 
 
 می‌توان درک کرد فن خال قصد دارد چه روشی را در تیم پیاده کند، حتی از چنین سیستمی لذت می‌برم ام سوال اصلی این است که آیا فن خال بازیکنان مناسب سیستم جدید را در اختیار دارد. 
 
برای باز کردن با چنین سبکی شما نیاز دارید که حقیقتا تیم استثنایی و ویژه‌ای در اختیار داشته باشید یونایتد طی سال‌های متوالی بازیکنانی را خریداری کرده و هم اکنون با آنها قرار داد دارد، هیچ کدام طبق این سیستم خریداری نشده‌اند. 

انتهای پیام/
برچسب ها: دخیا ، منچستر ، اسپانیا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار